4 lipca 2022
Rossmann rozda tysiące voucherów na tańsze zakupy w cotygodniowej „szybkiej akcji”. Zdobyć je będzie można w aplikacji, ale zrealizować tylko w drogerii...
1 lipca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Józef Szmich, założyciel firmy Delia Cosmetics, został odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi Prezydenta RP. Krzyż zasługi jest nadawany osobom, które...
Rosnące ceny zniechęcają Polaków do wydawania pieniędzy. Aż 63 proc. konsumentów deklaruje, że stara się oszczędzać – wynika z czerwcowego badania GfK...
29 czerwca 2022
28 czerwca 2022
24 czerwca 2022
Eurus to polski dystrybutor kosmetyków, który mocno odczuł bojkot niektórych produktów po wybuchu wojny w Ukrainie. Maciej Pawłowski, prezes firmy,...
27 czerwca 2022
31 maja 2022
30 maja 2022
18 maja 2022
PRODUCENCI I MARKI
MARKI
TECHNOLOGIE
18 maja 2022, 14:58
Przegląd prasy
Pillow Talk Party Virtual Wonderland, to stworzone przez markę Charlotte Tilbury wirtualne doświadczenie zakupowe. (fot. Shutterstock)
Marka Charlotte Tilbury, która specjalizująca się w kosmetykach do makijażu wchodzi na kolejny poziom cyfrowej obsługi klienta. Po wcześniejszym wprowadzeniu spersonalizowanego i efektownego doświadczenia w wirtualnych konsultacjach marka postanowiła wprowadzić kolejne udogodnienia. Dotyczą one kolekcji Pillow Talk. Po wejściu do różowego świata „Pillow Talk Party Virtual Wonderland” klienci zostaną powitani przez trójwymiarowego awatara samej Tilbury, otoczonego błyszczącym interfejsem ozdobionym kulami disco. Następnie goście są zapraszani do buduaru z samouczkami makijażu, a w pokoju imprezowym można wziąć udział w konkursie na całą kolekcję – opisuje portal BeautyMatter.
Charlotte Tilbury to marka kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, która powstała w 2013 roku. Stworzyła ją słynna, brytyjska makijażystka gwiazd, twórczyni stylu „glamour” – Charlotte Tilbury. Wśród jej klientek są znane modelki, aktorki, celebrytki i osobistości, takie jak Kate Moss, Amal Clooney, Jennifer Aniston, Kim Kardashian-West, Jennifer Lopez i Victoria Beckham.
Nowe, wirtualne doświadczenia zakupowe są możliwe dzięki współpracy z platformą e-commerce Obsess. Oprócz samouczków i konkursów platforma umożliwia również wycieczki wideo na żywo z maksymalnie 10 znajomymi i bezpłatne 15-minutowe, wirtualne konsultacje. Inne dostępne opcje to wydarzenia i interaktywne produkty 3D oraz treści transmitowane na żywo.
Wszystkie nowe, wirtualne udogodnienia stworzono na cześć niedawno rozszerzonej kolekcji marki Pillow Talk. W kwietniu tego roku pojawiły się cztery nowe produkty z serii, a na początku 2020 r. pojawiły się także nowe odcienie produktów.
– Zapotrzebowanie na tego rodzaju wciągające zakupy online, rozrywkę, gry czy zajęcia fitness gwałtownie wzrosło podczas pandemii, co sprawia, że marki muszą teraz oferować unikalne i angażujące doświadczenia w wirtualnym sklepie, aby odróżnić się od ich konkurentów – wyjaśnia Neha Singh, założycielka i CEO Obsess
Charlotte Tilbury mocno rozwinęła ostatnio swoją wirtualną obecność, sprawiając, że jej sklep online coraz bardziej angażuje klientów.
Przeczytaj również: Hiszpański Puig przejmuje większościowy pakiet akcji Charlotte Tilbury
Nadia Dhouib, wieloletni dyrektor w Galeries Lafayette, paryskiej sieci domów towarowych,
Charlotte Tilbury Beauty zadebiutowała w perfumeriach Sephora w Polsce. Przez trzy miesiące marka
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022