Pillow Talk Party Virtual Wonderland, to stworzone przez markę Charlotte Tilbury wirtualne doświadczenie zakupowe.

Pillow Talk Party Virtual Wonderland, to stworzone przez markę Charlotte Tilbury wirtualne doświadczenie zakupowe. (fot. Shutterstock)

Marka Charlotte Tilbury, która specjalizująca się w kosmetykach do makijażu wchodzi na kolejny poziom cyfrowej obsługi klienta. Po wcześniejszym wprowadzeniu spersonalizowanego i efektownego doświadczenia w wirtualnych konsultacjach marka postanowiła wprowadzić kolejne udogodnienia. Dotyczą one kolekcji Pillow Talk. Po wejściu do różowego świata „Pillow Talk Party Virtual Wonderland” klienci zostaną powitani przez trójwymiarowego awatara samej Tilbury, otoczonego błyszczącym interfejsem ozdobionym kulami disco. Następnie goście są zapraszani do buduaru z samouczkami makijażu, a w pokoju imprezowym można wziąć udział w konkursie na całą kolekcję – opisuje portal BeautyMatter.

Charlotte Tilbury to marka kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, która powstała w 2013 roku. Stworzyła ją słynna, brytyjska makijażystka gwiazd, twórczyni stylu „glamour” – Charlotte Tilbury. Wśród jej klientek są znane modelki, aktorki, celebrytki i osobistości, takie jak Kate Moss, Amal Clooney, Jennifer Aniston, Kim Kardashian-West, Jennifer Lopez i Victoria Beckham.

Nowe, wirtualne doświadczenia zakupowe są możliwe dzięki współpracy z platformą e-commerce Obsess. Oprócz samouczków i konkursów platforma umożliwia również wycieczki wideo na żywo z maksymalnie 10 znajomymi i bezpłatne 15-minutowe, wirtualne konsultacje. Inne dostępne opcje to wydarzenia i interaktywne produkty 3D oraz treści transmitowane na żywo.

Wszystkie nowe, wirtualne udogodnienia stworzono na cześć niedawno rozszerzonej kolekcji marki Pillow Talk. W kwietniu tego roku pojawiły się cztery nowe produkty z serii, a na początku 2020 r. pojawiły się także nowe odcienie produktów.

Zapotrzebowanie na tego rodzaju wciągające zakupy online, rozrywkę, gry czy zajęcia fitness gwałtownie wzrosło podczas pandemii, co sprawia, że marki muszą teraz oferować unikalne i angażujące doświadczenia w wirtualnym sklepie, aby odróżnić się od ich konkurentów – wyjaśnia Neha Singh, założycielka i CEO Obsess

Charlotte Tilbury mocno rozwinęła ostatnio swoją wirtualną obecność, sprawiając, że jej sklep online coraz bardziej angażuje klientów.

Przeczytaj również: Hiszpański Puig przejmuje większościowy pakiet akcji Charlotte Tilbury

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony