31 maja 2023
Iwona Pyła dołączyła do teamu Primavera Parfum w roli new business development managera. Będzie poszukiwać innowacyjnych marek kosmetycznych z całego świata i zajmować się...
30 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
W maju nasi czytelnicy i czytelniczki najczęściej zapoznawali się z newsami dotyczącymi sieci drogerii Rossmann i jej zarządu, półki kosmetycznej w dyskontach Dino,...
Człowiek ma na swoim ciele blisko 5 mln włosów (na głowie rośnie ich jedynie około 120 tysięcy)! Już w starożytnym Egipcie poddawano się zabiegom usuwania owłosienia...
29 maja 2023
26 maja 2023
25 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
PRODUCENCI I MARKI
Eksport
ŚWIAT
KORONAWIRUS
25 marca 2020, 08:47
wiadomoscikosmetyczne.pl
Kawiarnia Starbucks w Disneytown, Chiny (fot. mat. prasowe Starbucks)
- Nadchodzące informacje budzą pierwszy optymizm: niemal wszystkie sieci handlowe ponownie otworzyły sklepy, a scenariusz kryzysu w kształcie litery V, krótkotrwały głęboki spadek i równie potężne odbicie w górę, jest możliwy – wyliczają eksperci firmy OC&C Strategy Consultants.
Doradcy podkreślają, że chiński handel już niemal w całości powrócił do normalnego funkcjonowania. Już 80 proc. centrów handlowych we wszystkich chińskich miastach zostało otwartych. Ponadto Starbucks ponownie uruchomił 90 proc. swoich kawiarni w kontynentalnych Chinach, działają też już wszystkie sklepy Apple.
Również branża dóbr luksusowych zaczyna funkcjonować normalnie. Firma Hermes ma otwartych blisko 90 proc. swoich salonów w Chinach.
Wzrasta również ruch na drogach (blisko 60 proc. poziomu zeszłorocznego) oraz transakcje nieruchomościami.
- Biznes musi znaleźć równowagę między radzeniem sobie z dzisiejszymi krótkoterminowymi wyzwaniami, przygotowując się jednocześnie do średnioterminowego ożywienia gospodarczego - komentuje Marek Zdziech, partner zarządzający warszawskim biurem OC&C Strategy Consultants.
Eksperci z OC&C zaznaczają również, że najnowsze wieści z Chin pozwalają zakładać, że w fazie odbudowy nastąpi zdecydowane ożywienie - scenariusz V
Eksperci przekonują również, że handel detaliczny, ze względu na fakt, iż najszybciej reaguje na odradzający się po okresie izolacji i kwarantanny popyt konsumpcyjny, ma szanse dość szybko odbudować pełen zakres operacji.
Wszyscy pracownicy aptek muszą poddać się szczepieniu przeciwko COVID-19 do 1 marca 2022 r.
Minister zdrowia Adam Niedzielski podczas dzisiejszej konferencji prasowej zaapelował do
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
Oby nasz kraj także szybko powrócił do normalnego funkcjonowania! Czas kwarantanny każdy z nas będzie chciał odżyć :)
Edytowany: ponad rok temu
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023