StoryEditor
Sieci i centra handlowe
30.08.2022 00:00

Czy Anna Lewandowska stworzy linię kosmetyków dla sieci Lidl?

Anna Lewandowska podczas konferencji poświęconej ogólnopolskiej akcji Lidla, której celem jest budzenie młodych talentów, zdradziła, że pracuje nad tym, by jej produkt weszły do sklepów tej sieci. Może chodzić o przekąski i napoje czy suplementy diety, ale też o kosmetyki.

Anna Lewandowska, wraz  ze swoim mężem, piłkarzem Robertem Lewandowskim, wzięła udział w konferencji zapowiadającej start ogólnopolskiej akcji sieci Lidl, która ma pomóc najmłodszym rozwijać swoje umiejętności i zainteresowania. Jej twarzami zostali właśnie Lewandowscy. Spotkanie prowadziła Gabi Drzewiecka.

– Uznaliśmy, że akcję powinny promować osoby, które same dużo osiągnęły dzięki swojemu własnemu wysiłkowi – powiedziała Justyna Siekanko, dyrektor ds. zakupów w Lidl Polska.  

Przedstawiła też założenia programu lojalnościowego „Szkoły pełne talentów”, w którym za każde  wydane 50 zł sieć będzie rozdawać „talenciaki”. Klienci będą mogli przekazywać je do wybranych szkół (zarówno publicznych, jak i prywatnych, podstawowych i ponadpodstawowych), a te wymienią je na pomoce naukowe, sprzęt sportowy i elektroniczny. Akcja startuje 5 września i potrwa do 13 listopada.

– Cel akcji jest nam bliski i ważny w kontekście przyszłych pokoleń. Wiele dzieci nie ma możliwości rozwoju swoich pasji z powodu braku dostępu do potrzebnego sprzętu. Dlatego doposażenie szkół jest tak ważne – skomentował Robert Lewandowski.

Anna Lewandowska zwróciła też uwagę na znaczenie mentorów w życiu młodych osób. Według niej taka osoba może pomóc dziecku w odkryciu tego, w czym jest dobre i co da mu szczęście. 

Podczas spotkania przyznała też, że pracuje nad tym, by jej produkty weszły do ofert sieci Lidl. Nie sprecyzowała jednak, czy chodzi o przekąski Foods by Ann, suplementy diety Levann czy kosmetyki Phlov by Anna Lewandowska. Biorąc jednak pod uwagę ceny tych ostatnich, redakcja portalu wiadomoscikosetyczne.pl stawia raczej na nową markę stworzoną specjalnie dla dyskontu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 14:35