StoryEditor
Producenci
17.01.2022 00:00

Dakota Fanning, Diana Silvers i Ella Balinska zostały ambasadorkami Clé de Peau Beauté

Clé de Peau Beauté to japońska luksusowa marka kosmetyczna, należąca do koncernu Shiseido, świętuje w tym roku swoje 40-lecie. Jednym z elementów obchodów rocznicy jest wyznaczenie aktorki Dakoty Fanning, Diany Silvers i Elly Balinska na nowe twarze marki.

Mówi się, że gwiazdy zostały wybrane, ponieważ ucieleśniają kluczowe cechy marki, takie jak inteligencja i bezkompromisowość, a jednocześnie reprezentują globalną społeczność kobiet.

Od tego miesiąca Fanning, Silvers i Balinska będą promować linię nowych produktów kosmetycznych i pielęgnacyjnych Clé de Peau Beauté. Wystąpią też w reklamach i będą uczestniczyć w premierach, zaczynając od „The House of Infinite Radiance”.

Podczas wydarzenia, zaprojektowanego z myślą o uczczeniu przeszłości i przyszłości Clé de Peau Beauté, uczestnicy będą mogli wirtualnie „spotkać” nowe ambasadorki, a także odkryć produkty i przeglądać je za pomocą interaktywnych narzędzi.

Mówiąc o swojej nowej roli, gwiazda Once Upon a Time in Hollywood, Fanning, powiedziała, że to zaszczyt nie tylko zostać poproszony o reprezentowanie tak wyjątkowej marki, ale także przyjąć tę rolę wraz z innymi utalentowanymi kobietami, takimi jak Ella i Diana. Dodała także, że zawsze była fanką produktów Clé de Peau Beauté.

Produkty Clé de Peau Beauté łączą naukę i elegancję, wykorzystując zaawansowane technologie kosmetyczne i wiedzę o pielęgnacji skóry z całego świata. Posiadają w swojej ofercie produkty do makijażu i pielęgnacji skóry.

Przeczytaj również: Shiseido świętuje 150 rocznicę powstania firmy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
18.09.2025 08:53
L’Oréal Paris rozszerza współpracę z drużyną Arsenal London
Francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny ArsenalArsenal.com

L’Oréal Paris zdecydował się na rozszerzenie współpracy z drużyną angielskiej Premier League – Arsenal London. Tym samym francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny po krótkim okresie “testowej” współpracy z początku 2025 roku. Partnerstwo będzie obejmować gamę produktów L’Oréal Paris, w tym linię do pielęgnacji włosów Elvive i linię kosmetyków dla mężczyzn – Men Expert.

Arsenal będzie wspierał wprowadzanie nowych produktów marki w 2026 roku poprzez kampanie promocyjne z udziałem zawodników.

To, co sprawiło, że nasza początkowa współpraca była tak znacząca, to silna więź, jaka została zbudowana między naszą marką, zawodnikami i kibicami – wyjaśnia Amélie Fortier-Cyr, dyrektor generalna L‘Oréal Paris, Wielka Brytania i Irlandia.

L’Oréal Paris współpracował wcześniej z Arsenalem przy promocji linii kosmetyków Elvive Growth Booster. Kampania obejmowała reklamy na stadionie Arsenalu i w social mediach, posty na oficjalnych kanałach klubu oraz płatną kampanię na TikToku i Meta z udziałem kluczowych zawodników drużyny.

image

Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum

Z przyjemnością nawiązujemy długoterminową współpracę z L’Oréal Paris jako następstwo udanej kampanii, przeprowadzonej na początku tego roku – komentuje Juliet Slot, dyrektor ds. handlowych Arsenalu. Jej zdaniem, obydwie strony partnerstwa cechują wspólne wartości: innowacyjność oraz nieustanne dążenie do doskonałości.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.09.2025 16:37
Zara wchodzi na rynek pielęgnacji włosów
Należąca do Inditexu sieciówka wchodzi w nową kategorię prdouktową.Zara

Hiszpańska sieć Zara zaprezentowała swoją pierwszą kolekcję produktów do pielęgnacji włosów, ogłaszając premierę na Instagramie. Linia obejmuje szampony, odżywki oraz maski, które mają odpowiadać na różnorodne potrzeby konsumentów. To kolejny krok marki w poszerzaniu oferty w segmencie beauty, po wcześniejszych wejściach w kategorie makijażu, pielęgnacji skóry i perfum.

Nowa kolekcja została opracowana tak, aby uwzględniać wszystkie typy włosów – od cienkich i średnich po grube oraz kręcone. Formuły mają zapewniać oczyszczanie, nawilżenie i odżywienie, a tym samym wpisują się w trend inkluzywności, który coraz częściej kształtuje globalny rynek kosmetyczny. Wybór asortymentu ma podkreślać uniwersalność oferty i przyciągnąć szeroką grupę odbiorców.

Wejście Zary w segment pielęgnacji włosów to element strategii dywersyfikacji. Według danych Euromonitor, globalny rynek produktów do pielęgnacji włosów wart był ponad 80 miliardów dolarów w 2023 r., a prognozy wskazują na stabilny wzrost o około 4–5 proc. rocznie do 2028 r. Rozszerzenie portfolio pozwala sieci odzieżowej konkurować nie tylko w segmencie fast fashion, lecz także w coraz bardziej dochodowej branży beauty.

Ruch ten wpisuje się również w szerszą tendencję marek modowych, które coraz mocniej inwestują w kosmetyki i produkty pielęgnacyjne, starając się zdobyć udział w rynku tzw. „affordable luxury”. Dzięki rozpoznawalności i globalnej obecności Zara ma szansę na szybkie zbudowanie pozycji w kategorii hair care, a jej najnowsza kolekcja może stać się kolejnym filarem rozwoju oferty poza odzieżą.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 09:15