wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
 Dior dzięki zastosowaniu WhatsApp mógł stworzyć spersonalizowany storytelling i dostarczyć społeczności Instagrama ekskluzywne treści.

Dior dzięki zastosowaniu WhatsApp mógł stworzyć spersonalizowany storytelling i dostarczyć społeczności Instagrama ekskluzywne treści. (mat.pras. Infobip)

Francuska luksusowa marka Dior Beauty rozpoczęła pierwszą w branży kampanię z wykorzystaniem WhatsApp. Aplikacja połączyła klientów marki z jej ambasadorką i globalną ikoną Jisoo. W wyniku współpracy 9,6 miliona obserwujących markę Dior Beauty na Instagramie uzyskało przez 4 dni dostęp do ekskluzywnych treści, a także możliwość bezpośredniej rozmowy z wykorzystaniem komunikatora WhatsApp z Jisoo z muzą nowej kampanii szminki Dior Addict shine.

Dior był w stanie z sukcesem zrealizować założenia kampanii dzięki możliwościom platformy komunikacyjnej Infobip. Dzięki tej współpracy w trakcie premiery nowej szminki luksusowa marka wykorzystała po raz pierwszy w historii WhatsApp do spersonalizowanego storytellingu i dostarczenia społeczności Instagrama ekskluzywnych treści.

W ramach akcji klienci zostali zaproszeni do udziału w kampanii za pośrednictwem relacji na Instagramie, poprzez które Jisoo zaoferowała obserwującym możliwość dołączenia do jej ekskluzywnej grupy na WhatsAppie. Następnie obserwujący zostali przeniesieni na dedykowaną stronę na której, po rejestracji, uzyskali tuż przed premierą nowej szminki Dior Addict shine dostęp do chatbota Jisoo w aplikacji WhatsApp. Osoby, które zaangażowały się w akcję, dostały możliwość wyboru treści, uzyskując dostęp do szerokiej gamy materiałów – od filmów tematycznych po ekskluzywne treści Jisoo.

Każda z klientek otrzymała również linki do zakupu nowej szminki Dior Addict shine, a także dostęp do nowego filtra na Instagramie.

Ta kampania wyznacza nowe standardy pokazując, jak luksusowe piękno wsparte technologią pozwala na wygenerowanie atrakcyjnych doświadczeń w kanałach, które nasi klienci kochają. Wykorzystanie WhatsApp pozwoliło nam myśleć nieszablonowo w zakresie zaangażowania naszej oddanej społeczności na Instagramie, dając jej możliwość czatowania z Jisoo jak z przyjacielem. Co więcej, umożliwiliśmy obserwującym pełny wybór treści, które pragną zobaczyć – uważa Arthur Poulain, Digital Innovation & Strategic Planning Manager w Dior.

Przeczytaj również: Dior otwiera kolejny unikalny butik

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony