REKLAMATestowane przez WK

HANDEL I DYSTRYBUCJA

Perfumerie

 

11 sierpnia 2022, 09:59



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Produkty i usługi wyróżnione przez jury konkursu Douglas Start-up Challenge mają szansę znaleźć się w ofercie perfumerii należących do sieci

Produkty i usługi wyróżnione przez jury konkursu Douglas Start-up Challenge mają szansę znaleźć się w ofercie perfumerii należących do sieci (fot. shutterstock)

Douglas po raz czwarty rozpoczyna konkurs dla startupów, dzięki któremu te zwycięskie mają szansę zaistnieć ze swoimi produktami i usługami w perfumeriach. Sieć jak co roku szuka ciekawych propozycji produktowych, ale teraz stawia też na innowacje, rozwiązania cyfrowe oraz pomysły z zakresu zrównoważonego rozwoju.

REKLAMANajlepszy produkt 2022 baner w tekście

Sieć Douglas rozpoczyna czwartą edycję konkursu Start-up Challenge. Do 19 września założyciele małych firm i startupy mogą się zgłaszać, przesyłając opis swojego pomysłu, prezentację lub film poprzez stronę akcji.

To co odróżnia tę edycję od poprzednich to trzy nowe kategorie. Beauty & Health Product Innovation dotyczy nowych i innowacyjnych produktów i aplikacji pielęgnacyjnych i zdrowotnych, które w znaczący sposób mogą uzupełnić ofertę Douglasa w obszarach pielęgnacji skóry, makijażu, perfum, pielęgnacja włosów i suplementów diety czy zdrowia.

Do kategorii Beauty & Health Digital Solution powinni się zgłaszać twórcy aplikacji i innych inteligentnych rozwiązań cyfrowych opartych na rozszerzonej rzeczywistości lub sztucznej inteligencji, które poprawiają jakość obsługi klienta.

Czwartą kategorią jest Sustainability Innovation, czyli innowacje z zakresu zrównoważonego rozwoju.  

– Konkurs Beauty Futures dla startupów jest już integralną częścią naszej działalności. Chcemy promować innowacje i nowe pomysły, a tym samym kształtować rynek urody i zdrowia przyszłości. Osobiście ważne jest dla mnie również promowanie zaangażowanych kobiet-przedsiębiorców –  powiedziała Tina Müller, CEO Grupy Douglas.

Jury konkursu składa się z ekspertów zewnętrznych oraz przedstawicieli kierownictwa Douglasa. Ich prace mają zakończyć się w listopadzie, a zwycięskie pomysły mają szansę znaleźć się w ofercie perfumerii należących do sieci. Ogłoszenie wyników odbędzie się 8 listopada w siedzibie sieci Douglas w Düsseldorfie.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony