18 maja 2022
Niespożywcze dyskonty Action, oferujące m.in. szeroki wybór kosmetyków, odnotowały w pierwszym kwartale 2022 roku 42 proc. wzrost sprzedaży w Europie, w...
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Marka Charlotte Tilbury, która specjalizująca się w kosmetykach do makijażu wchodzi na kolejny poziom cyfrowej obsługi klienta. Po wcześniejszym wprowadzeniu...
11 maja 2022
Europa jest obecnie największym na świecie rynkiem produktów z kategorii Beauty & Personal Care. Jego wartość wynosi już ponad 76,5 miliarda euro. Polska zajmuje na nim...
5 maja 2022
2 maja 2022
29 kwietnia 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Innowacje
E-COMMERCE
19 stycznia 2022, 11:19
wiadomoscikosmetyczne.pl
Douglas Beauty Tester daje możliwość wygenerowania autentycznych referencji w postaci opinii, ocen cytatów, zdjęć itp. (fot. Douglas)
Douglas Beauty Tester to nowa usługa, która pozwala markom na to, aby ich produkty były oceniane przez prawdziwych klientów. Douglas zapewnia swoim partnerom handlowym oceny wystawione przez konsumentów z własnej bazy danych testerów.
Dane mówią, że aż 89 proc. konsumentów uważa recenzje za niezbędną informację przy podejmowaniu decyzji o zakupie produktu. Jeszcze więcej, bo aż 97 proc. klientów sprawdza recenzje produktów przed ich zakupem.
Usługa daje możliwość wygenerowania autentycznych referencji w postaci opinii, ocen cytatów, zdjęć itp. To trwale zwiększa współczynnik konwersji i sprzedaży. Douglas zachęca do odkrywania siły marketingu szeptanego, który pozwoli na lepszą sprzedaż nowych produktów i bestsellerów dzięki rzetelnym recenzjom.
W 2019 ruszyła nowa odnoga firmy – Douglas Marketing Solutions, która zajmuje się kompleksową obsługą marek, które chcą prowadzić reklamę opartą na danych i marketingu z informacjami z pierwszej ręki. Douglas działa zgodnie z mottem „Digital First” – celem jest transformacja w cyfrową firmę o stacjonarnym biznesie. W ten sposób sklepy internetowe, marketplacey i sklepy stacjonarne są lepiej połączoną i stają się opartą na twardych danych platformą kosmetyczną.
Przy opracowywaniu spersonalizowanych danych dla konkretnej marki, najpierw określana jest grupa docelowa i tworzona jest solidna baza danych, oparta na informacjach pochodzących od firmy Douglas. Wyjątkowe połączenie danych z e-commerce, sklepów i danych CRM z pierwszej ręki gwarantuje szczegółowe targetowanie, a to pozwala dotrzeć do grupy docelowej, która jest najbardziej skłonna do zakupu produktu.
Przeczytaj również: Douglas udostępnił cyfrową wyszukiwarkę zapachów uławiającą wybór perfum online
Spółka Miraculum przeprowadziła w pierwszych trzech miesiącach 2022 roku akcje
Moda po raz kolejny spotyka się ze światem beauty. Viola Piekut i Douglas Polska podjęły
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022
12 kwietnia 2022