StoryEditor

Dove wprowadza swoją kampanię kosmetyczną Real Beauty do metaverse

Dove, marka należąca do firmy Unilever, wprowadza na rynek Real Virtual Beauty, serię działań wspieranych przez partnerów z branży gier, mających na celu przełamanie stereotypów dotyczących piękna, a także wyposażenie nowej generacji graczy i twórców w narzędzia, których potrzebują do budowania poczucia własnej wartości i pewności siebie.

Dove – marka kosmetyków do pielęgnacji ciała z portfolio Unilever – rozpoczyna kampanię Real Beauty in Games Training, kursu opracowanego we współpracy z Center for Appearance Research i ekspertami z branży. Akcja ma pomóc twórcom gier odzwierciedlić różnorodność, którą widzimy w codziennym życiu i uniknąć przyczyniania się do nieświadomego wprowadzania uprzedzeń i stereotypów w swoje projekty cyfrowe.

Dove nawiązało również współpracę ze studiem gier o żeńskiej obsadzie Toya, aby uruchomić SuperU Story, bezpłatne doświadczenie cyfrowe w formie gry na platformie Roblox, która ma pomóc młodym dziewczynom w budowaniu pewności siebie. Połowa światowej społeczności gier to kobiety i dziewczynki (ok. 1,3 miliarda osób), z czego 60 proc. zaczyna grać w gry wideo przed 13 rokiem życia. Branża gier nadal odzwierciedla wąskie standardy piękna ery Lary Croft, co negatywnie wpływa na samoocenę kobiet. Wybranie swojego avatara w grze bywa trudne, jeśli opcjami są tylko szczupłe, białe, pełnosprawne kobiety.

Leandro Barreto, wiceprezes Dove Global, wyjaśnia: – W Dove wierzymy, że piękno powinno być źródłem pewności siebie, a nie niepokoju, w każdym aspekcie życia – zarówno rzeczywistym, jak i wirtualnym. W ramach społecznej misji Dove, związanej z zaufaniem i poczuciem własnej wartości kobiet, podejmujemy kroki w celu zwalczania negatywnych stereotypów w szybko rozwijającej się branży gier. Dzięki naszej współpracy z zespołem edukacyjnym Unreal Engine firmy Epic Games o nazwie Women in Games, a także wraz z wprowadzeniem SuperU Story na Roblox – mamy nadzieję wywrzeć rzeczywisty wpływ na miliony kobiet i dziewcząt, które spędzają swój wolny czas na graniu w gry.

Wśród wprowadzonych opcji personalizowania postaci znalazły się postaci z niepełnosprawnościami, w tym intelektualnymi, albinoskie, oraz o tęższej budowie ciała, a także różnych ras, także mieszanych.

Czytaj także: NYX Professional Makeup buduje społeczność, która będzie określać przyszłość wirtualnego makijażu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rossmann inwestuje w cyfryzację i sztuczną inteligencję z Microsoft Azure Red Hat OpenShift
Logo sieci drogerii RossmannShutterstock

Rossmann przyspiesza proces cyfryzacji, wdrażając rozwiązanie Microsoft Azure Red Hat OpenShift. Niemiecka sieć drogerii planuje rozwijać strategię chmury hybrydowej w modelu zwinnym, przygotowując się jednocześnie do realizacji projektów opartych na sztucznej inteligencji. Nowa architektura IT ma umożliwić firmie szybsze reagowanie na potrzeby rynku oraz zwiększenie efektywności procesów.

Wybór platformy OpenShift ma na celu budowę środowiska IT opartego na standaryzacji, automatyzacji i orkiestracji. Dzięki obsłudze kontenerów Red Hat, Rossmann może znacząco skrócić cykle tworzenia oraz utrzymania aplikacji, co przekłada się na szybsze wdrażanie nowych rozwiązań dla klientów i pracowników.

Wdrożenie obejmuje również Red Hat OpenShift AI, które tworzy dedykowane środowisko do trenowania i rozwijania generatywnych modeli sztucznej inteligencji w infrastrukturze chmury hybrydowej. Takie podejście pozwoli firmie integrować rozwiązania AI bez konieczności przenoszenia wszystkich danych i procesów do chmury publicznej, co ma znaczenie dla bezpieczeństwa i zgodności z regulacjami.

Rossmann podkreśla, że inwestycja w nową platformę jest częścią długoterminowej strategii transformacji cyfrowej. Dzięki standaryzacji procesów IT, automatyzacji i możliwościom rozwiązań AI, sieć zamierza zwiększyć tempo innowacji oraz zoptymalizować obsługę milionów klientów na rynkach, na których działa.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
06.08.2025 09:23
Primark stawia na aplikację mobilną, wśród kategorii: uroda i makijaż
Nowa aplikacja Primark jest już dostępna w Irlandii i WłoszechPrimark

Primark uruchomił swoją pierwszą aplikację mobilną dla klientów, zawierającą sekcję poświęconą kategorii beauty. Stanowi to ważny cyfrowy krok milowy irlandzkiego detalisty, kojarzonego do tej pory z olbrzymimi powierzchniami sprzedaży stacjonarnej.

Nowa aplikacja, która jest już dostępna w Irlandii i Włoszech, a w Wielkiej Brytanii ma zostać wdrożona w ciągu najbliższych 18 miesięcy, oferuje m.in. dział dotyczący urody. Użytkownicy będą mogli dzięki temu przeglądać i odkrywać najnowsze produkty kosmetyczne, dostępne w sklepach Primark, w tym produkty do pielęgnacji włosów i ciała, a także kosmetyków do makijażu.

Klienci będą mogli dzięki aplikacji nie tylko przeglądać najnowsze kolekcje Primark, ale także sprawdzać dostępność produktów w czasie rzeczywistym i planować wizyty za pomocą wbudowanego lokalizatora sklepów. Mogą również zaznaczać ulubione produkty i włączać spersonalizowane powiadomienia – dzięki funkcjom zaprojektowanym tak, aby wypełnić lukę między wyszukiwaniem online a zakupami w sklepie stacjonarnym.

image
Primark

Celem aplikacji jest usprawnienie interakcji klientów z marką dzięki urządzeniom mobilnym – zaoferowanie im wygody i doświadczenia zakupowego, które odzwierciedla dynamiczny charakter oferty Primark, opartej na trendach.

Wiemy, że nasi klienci coraz częściej rozpoczynają zakupy od wersji online, niezależnie od tego, czy chcą sprawdzić nowości, czy zaplanować wizytę. Nasza aplikacja daje im narzędzia, aby mogli to zrobić w bardziej intuicyjny i spersonalizowany sposób – wyjaśnia Matt Houston, dyrektor ds. obsługi klienta i rozwiązań cyfrowych Primark.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. sierpień 2025 21:29