REKLAMAIX FBK_Baner główny_23.04.-22.06.2021

KONSUMENT i TRENDY

 

2 czerwca 2021, 13:51



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Konsumenci brytyjscy stawiają na naturalne i ekologiczne kosmetyki

Konsumenci brytyjscy stawiają na naturalne i ekologiczne kosmetyki (fot. Shutterstock)

Nowe badanie wykazało, że sprzedaż tych marek, które nie traktują priorytetowo wprowadzania na rynek bardziej ekologicznych produktów, spadnie w ciągu najbliższych pięciu lat. Odsetek konsumentów w UK, dla których ma znaczenie zrównoważony rozwój, wzrośnie w tym samym okresie ponad dwukrotnie.

Z danych Institute of Customer Service zebranych na zlecenie szwajcarskiego ubezpieczyciela Zurich wynika, że oświadczenia o zrównoważonym rozwoju są najważniejszymi priorytetami zakupowymi dla jednego na pięciu konsumentów w Wielkiej Brytanii (18 proc.) Oczekuje się, że liczba ta wzrośnie ponad dwukrotnie w ciągu najbliższych pięciu lat.

Badacze przewidują, że około 55 proc. konsumentów w Wielkiej Brytanii będzie kierowało się kwestiami etycznymi podczas zakupów do 2026 roku. Piękno, żywność i odzież należały do ​​kategorii, które najprawdopodobniej wypadną z łask konsumentów, ponieważ nie spełniają ich standardów zrównoważonego rozwoju.

- Podobnie jak w przypadku samych konsumentów, istnieją firmy, które wcześnie zdecydowały się na ich zastosowanie, natomiast inne pozostają w tyle. Ale teraz nadszedł czas, aby wszystkie firmy podjęły działania - powiedziała Jo Causon, dyrektor generalna Institute of Customer Service.

- Marki, którzy służą swoim klientom nie tylko jakością i wartością, ale także wbudowanym zrównoważonym rozwojem, będą się rozwijać, podczas gdy te, które ignorują ten problem, prawdopodobnie stracą klientów i udział w rynku. Zielona agenda zmieniła się z miłego akcentu w portfolio do kluczowej kwestii strategicznej - uważa ekspertka.

Pomimo rosnącej chęci na kupowanie produktów ekologicznych, co dziesiąty kupujący stwierdził, że nie jest w stanie tego zrobić ze względu na cenę, niezawodność i jakość. Jednak wyniki wskazują również, że około 34 proc. konsumentów jest gotowych zapłacić 5,5 proc. za towary zrównoważone.

Tymczasem trzy czwarte z nich oczekuje, że marki, których produkty kupują, pomogą im być bardziej ekologicznymi, zarówno poprzez zakupy, jak i ogólne wybory, których dokonują. Przeważająca większość (83 proc.) uważa, że ​​firmy nie robią wystarczająco dużo, aby być przyjaznymi dla środowiska.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony