5 czerwca 2023
Sieć Hebe znalazła się na liście firm odznaczonych Gwiazdą Jakości Obsługi 2023. Jest jedyną firmą z kategorii „drogerie, perfumerie", której przyznano...
2 czerwca 2023
1 czerwca 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Retinol to składnik coraz chętnej wykorzystywany przez marki kosmetyczne. Jednak przy sięganiu po produkty z jego zawartością trzeba zachować ostrożność i trzymać się...
Zbliżająca się premiera filmu Barbie zawsze staje się okazją do pojawienia się na rynku coraz większej liczby produktów licencjonowanych związanych z tą ikoniczną...
31 maja 2023
29 maja 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
23 maja 2023
16 maja 2023
PRODUCENCI I MARKI
Innowacje
MARKI
TRENDY
18 października 2022, 11:12
wiadomoscikosmetyczne.pl
Function of Beauty umożliwia skomponowanie własnych produktów do pielęgnacji, w tym szamponów, odżywek i masek (materiały prasowe Function of Beauty)
Siedem lat po debiucie marki Function of Beauty wprowadza na rynek swój pierwszy produkt do stylizacji włosów: Styling Primer. Brand skupiony na oferowaniu spersonalizowanych produktów do pielęgnacji otwiera się na nową klientelę.
Marka spersonalizowanych produktów do pielęgnacji włosów, Function of Beauty, wkracza do nowej kategorii. Function of Beauty’s Styling Primer to lekka mgiełka, która kosztuje 29 dolarów. Przeznaczony do aplikacji na wilgotne włosy produkt zawiera autorski kompleks Style Defense Complex, który ma w składzie białko ryżowe i ekstrakt z ryżu przeznaczone do ochrony przed promieniowaniem UV, prowitaminę B5 do wzmocnienia włosów i technologię hybrydowych polimerów, aby utrzymać pasma włosów na miejscu.
Do tej pory marka oferowała szampony, odżywki, maski do włosów i sera, a także od niedawna produkty do pielęgnacji skóry. Swoje produkty można spersonalizować, przechodząc przez specjalny formularz, w którym zaznacza się typ skrętu, poziom sebum na skalpie, cele (np. podkreślenie skrętu, kontrola przetłuszczania czy głębokie odżywienie), zapach, kolor produktu, a nawet jakie imię ma być wydrukowane na butelce.
Personalizując Styling Primer, konsumenci mogą wybrać lekki, elastyczny lub mocny poziom utrwalenia, podkreślić priorytetowe cele stylizacji, takie jak dogłębne odżywianie, kontrola puszenia, podkreślenie loków, przeciwdziałanie zanieczyszczeniom i wiele innych, oraz opcjonalnie wybrać zapach, który obejmuje opcje Floret, Go Coco, Takes Two to Mango, Nude Peach i Pearfection. Informacje, które Function of Beauty zbiera od konsumentów, pomagają zrozumieć ich podejście do personalizacji, które obejmuje popularne kombinacje formuł i zapachów.
Personalizacja pielęgnacji to usługa, której rentowność będzie tylko rosła. Eksperci z
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023