REKLAMAFBK_Banner Główny

PRODUCENCI I MARKI

Innowacje

EKOLOGIA

 

28 marca 2023, 13:10



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Płyn micelarny zostanie zamknięty w specjalnej, stworzonej całkowicie z materiałów z odzysku butelce.

Płyn micelarny zostanie zamknięty w specjalnej, stworzonej całkowicie z materiałów z odzysku butelce. (materiały prasowe Garnier)

Garnier ogłosił, że we współpracy z Loop wprowadza na rynek płyn micelarny w limitowanej edycji w butelce 100 proc. poddanej recyklingowi. Produkt opakowany w sposób zrównoważony będzie dostępny wyłącznie w amerykańskiej sieci sklepów Ulta Beauty.

REKLAMAFBK_Belka w artykułach

Garnier wprowadza na rynek płyn micelarny do demakijażu w limitowanej, w 100 proc. przetworzonej butelce, dostępnej wyłącznie w Ulta Beauty (w sklepach stacjonarnych i online) od 16 kwietnia 2023 r. Przełomowa technologia przekształca odpady z tworzyw sztucznych w PET poprzez upcykling w ramach procesu zapoczątkowanego przez firmę Loop. Produkt końcowy z kolei nadaje się do recyklingu.

Marka debiutuje również ze swoimi SkinActive Cleansing EcoPads: są trzy płatki do demakijażu wielokrotnego użytku z mikrofibry przeznaczone do stosowania z płynami micelarnymi Garnier. Premiera jest częścią Miesiąca Ziemi, jak powiedziała marka należąca do L'Oréal, i jej szerszego zaangażowania na rzecz bardziej ekologicznego piękna. Butelka zawiera plastikowe odpady PET i włókna poliestrowe zebrane, oczyszczone i przetworzone w żywicę PET „pierwszej jakości” przez Loop Industries. Podobno butelkę można poddać recyklingowi jak każdy standardowy PET. Warto jednak zauważyć, że zakrętka nie zawiera przetworzonego materiału PET.

Według Garniera co trzy sekundy sprzedawana jest jedna butelka płynu micelarnego do demakijażu i jest on zatwierdzony przez organizację Cruelty Free International w ramach programu Leaping Bunny. L'Oréal, właściciel Garnier, jest podobno pierwszą dużą firmą kosmetyczną, która zamknęła pętlę na swoich plastikowych opakowaniach PET poprzez włączenie Loop PET. Według firm ta współpraca będzie miała na celu „dalsze przyspieszenie przejścia na gospodarkę z tworzywa sztucznego o obiegu zamkniętym”.

Jesteśmy bardzo dumni, że L’Oréal dołączył do nas w Loop — powiedział Nelson Switzer, dyrektor ds. wzrostu w Loop Industries. - Kiedy firmy używają i aktywują markę i produkty technologiczne Loop, konsumenci są w stanie łatwo zidentyfikować i wybrać zrównoważone rozwiązanie, które może pomóc w rozwiązaniu kryzysu związanego z tworzywami sztucznymi.

Czytaj także: Garnier wybiera Drew Barrymore na ambasadorkę marki Garnier Nutrisse

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony