24 maja 2022
Presja cenowa, inflacja, niepewność jutra powoduje wzmocnienie „sprytnych zachowań zakupowych”. To świetny czas dla rozwoju marek własnych – przekonuje Szymon...
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Przed branżą kosmetyczną stoi wiele wyzwań. Kryzys tak naprawdę jeszcze do nas nie dotarł, ale to, że nadejdzie jest pewne, a pytane brzmi kiedy nadejdzie i w jakim stopniu...
19 maja 2022
Klienci funkcjonują w środowisku podlegającym szybkim zmianom i w coraz większym stopniu zajmują ich kwestie zaufania, wartości i uczciwości. Zdaniem 88 proc....
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
WYDARZENIA I PREMIERY
30 maja 2019, 16:43
wiadomoscikosmetyczne.pl
Gillette w odważnej kampanii pokazuje transseksualną nastolatkę (fot. FB Gillette)
Marka Gillette zdobyła pochwały za swoją najnowszą kampanię włączającą #MyBestSelf z udziałem nastolatki, która uczy się golić od ojca. To kolejny przykład odważnej kampanii włączającej marki kosmetycznej.
Nowa kampania podąża za kontrowersyjną marką We Believe: „The Best Man Can Be”. Reklama pokazuje transseksualną nastolatkę, która po raz pierwszy nauczyła się golić od swojego ojca.
Gwiazda wideo Samson stwierdza w filmie Gilette: "Jestem w punkcie mojej męskości, gdzie jestem naprawdę szczęśliwy. To nie tylko samo przejście, to wszystko wokół mnie się zmienia”. oraz "Kiedykolwiek, jakkolwiek to się stanie - pierwsze golenie jest wyjątkowe ”.
Film spotkał się z wieloma pochwałami użytkowników internetu, którzy doceniają uwzględnienie społeczności transseksualnej w reklamie tej firmy.
Ruszyła wspólna akcja Procter & Gamble, Polskiej Fundacji Olimpijskiej oraz sieci
Co roku firma konsultingowa Brand Finance publikuje raport Brand Finance Cosmetics, w którym
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
co za bzdury... dokąd zmierza ten świat...
Edytowany: ponad rok temu
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022
12 kwietnia 2022