REKLAMAFBK Online_Baner główny (28.10 - 19.11.2020)
Gillette  w odważnej kampanii pokazuje transseksualną nastolatkę

Gillette w odważnej kampanii pokazuje transseksualną nastolatkę (fot. FB Gillette)

Marka Gillette zdobyła pochwały za swoją najnowszą kampanię włączającą #MyBestSelf z udziałem nastolatki, która uczy się golić od ojca. To kolejny przykład odważnej kampanii włączającej marki kosmetycznej.

REKLAMA

Nowa kampania podąża za kontrowersyjną marką We Believe: „The Best Man Can Be”. Reklama pokazuje transseksualną nastolatkę, która po raz pierwszy nauczyła się golić od swojego ojca.

Gwiazda wideo Samson stwierdza w filmie Gilette: "Jestem w punkcie mojej męskości, gdzie jestem naprawdę szczęśliwy. To nie tylko samo przejście, to wszystko wokół mnie się zmienia”. oraz "Kiedykolwiek, jakkolwiek to się stanie - pierwsze golenie jest wyjątkowe ”.

Film spotkał się z wieloma pochwałami użytkowników internetu, którzy doceniają uwzględnienie społeczności transseksualnej w reklamie tej firmy.

1Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~dodo 1 9 miesięcy temu

    co za bzdury... dokąd zmierza ten świat...

    Edytowany: 9 miesięcy temu

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony