24 maja 2022
Presja cenowa, inflacja, niepewność jutra powoduje wzmocnienie „sprytnych zachowań zakupowych”. To świetny czas dla rozwoju marek własnych – przekonuje Szymon...
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Przed branżą kosmetyczną stoi wiele wyzwań. Kryzys tak naprawdę jeszcze do nas nie dotarł, ale to, że nadejdzie jest pewne, a pytane brzmi kiedy nadejdzie i w jakim stopniu...
19 maja 2022
Klienci funkcjonują w środowisku podlegającym szybkim zmianom i w coraz większym stopniu zajmują ich kwestie zaufania, wartości i uczciwości. Zdaniem 88 proc....
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Drogerie
E-commerce
MARKI
9 sierpnia 2021, 10:45
wiadomoscikosmetyczne.pl
Drogeria sieci w Galerii Warmińskiej w Olsztynie (fot. WK)
W 2021 roku mija dokładnie 10 lat odkąd Hebe pojawiło się na polskim rynku. Ta należąca do Grupy Jeronimo Martins, sieć drogerii uruchomiała z okazji tej okrągłej rocznicy swój profil w serwisie społecznościowym Linkedin.
– Minione lata upłynęły pod znakiem dynamicznego rozwoju, podążania za najnowszymi trendami, poszerzania asortymentu produktów, otwierania sklepów w nowych lokalizacjach oraz udoskonalania doświadczeń zakupowych naszych klientów. Mamy nadzieję, że kolejna dekada będzie dla nas równie rozwojowa i bogata w nowe przedsięwzięcia, a z tego miejsca chcielibyśmy zaprosić do śledzenia naszych działań na nowo założonym profilu LinkedIn, na którym będziemy dzielić się najważniejszymi wydarzeniami i nowościami branżowymi, naszymi inicjatywami oraz ekspercką wiedzą – czytamy na nowo założonym profilu Hebe
Hebe jest jedną z najpopularniejszych sieci drogeryjnych w Polsce. Należy do Grupy Jeronimo Martins, właściciela dyskontów Biedronka. Pod szyldem Hebe działa obecnie około 270 sklepów.
Julia Kostera, jedna z czołowych polskich influencerek, stworzyła autorską kolekcję
Spółka Miraculum przeprowadziła w pierwszych trzech miesiącach 2022 roku akcje
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022
12 kwietnia 2022