27 czerwca 2022
Marka Lush, znana z zaangażowania w ochronę środowiska, od niedawna dostępna również w Polsce rozpoczęła nową kampanię mającą na celu podniesienie świadomości na...
24 czerwca 2022
23 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Henkel wyprzedził Patagonię, IKEA, Natura & Co oraz Microsoft w rankingu koncernów rozwijających się w sposób zrównoważony. Powstał on głosami ponad 700...
Ostatnie wyniki badania NPD pokazują, że kobiety, przynajmniej te w Stanach Zjednoczonych wróciły do swoich dawnych nawyków związanych z makijażem – a nawet...
22 czerwca 2022
– Wchodząc na polski rynek, musieliśmy wykazać się podejściem startupowym. Polacy uwielbiający nowości, to inni klienci niż Niemcy - tradycjonaliści. Szukamy...
31 maja 2022
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
PRODUCENCI I MARKI
Marketing
MARKETING
7 marca 2022, 15:09
wiadomoscikosmetyczne.pl
Australijscy influencerzy będą musieli pożegnać się z częścią zysków z promowania kosmetyków (fot. shutterstock)
Influencerzy w Australii nie będą już mogli reklamować produktów terapeutycznych, w tym niektórych kosmetyków. Ograniczenia wprowadza krajowy organ nadzoru medycznego.
Therapeutic Goods Administration (TGA) – australijski organ nadzoru medycznego – zapowiedział, że od 1 lipca w Autralii obowiązywać będzie nowy kod reklamowy (TGA Code 2021), wprowadzający ograniczenia w reklamowaniu kosmetyków z filtrami przeciwsłonecznymi, niektórych produktów do pielęgnacji skóry, suplementów diety i witamin.
Ograniczenia dotyczą mediów społecznościowych i działających w nich influencerów. Nie będą oni mogli promować ww. produktów, jeśli w jakikolwiek sposób są za to wynagradzani (gotówką lub produktami). Wciąż dozwolone będzie natomiast udzielanie bezpłatnych referencji.
Przepisy nie zamykają możliwości promowania produktów przez ambasadorów marki. Nie będą oni mogli jednak odnosić się w tej promocji do swoich osobistych doświadczeń związanych z użytkowaniem produktów.
Nowe przepisy nakładają na influencerów obowiązek usunięcia ze swoich kanałów wszystkich opłaconych wcześniej postów reklamowych. Do 1 lipca muszą one zniknąć z wszelkich kanałów internetowych.
Przypominamy, że również w Polsce trwa próba uregulowania kwestii związanych z infuencer marketingiem, o czym wiadomościkosmetyczne.pl pisały m.in. w tekście: UOKiK bierze na cel influencerów i współpracujące z nimi marki. Koniec z kryptoreklamą
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022
22 kwietnia 2022