REKLAMAWebinarium DZP_baner główny_maj-czerwiec 2022

KONSUMENT i TRENDY

RAPORTY I ANALIZY

EKOLOGIA

 

5 stycznia 2022, 10:13



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
45 proc. konsumentów uważa, że kosmetyk naturalny musi posiadać odpowiedni certyfikat

45 proc. konsumentów uważa, że kosmetyk naturalny musi posiadać odpowiedni certyfikat (fot. shutterstock)

45 proc. konsumentów uważa, że kosmetyk naturalny musi mieć odpowiedni certyfikat – wynika z badania Beauty & the Future 2021 przeprowadzonego przez Mobile Institute. Najbardziej znanym certyfikatem przyznawanym kosmetykom jest Ecocert.

REKLAMAWebinarium DZP_belka w artykule_maj-czerwiec 2022

21 proc. polskich internautów zna jakiś eko-certyfikat (+ 2p.p. w stosunku do 2020 roku) – wynika z raportu Mobile Institute „Green Generation 2021”. Częściej świadomymi konsumentami w tym zakresie są kobiety (29 proc.), osoby z dojrzałe z Pokolenia Silver Power (53 proc.) oraz osoby z miast o wielkości 20-50 tys. mieszkańców (31 proc.). Znajomość certyfikatów ekologicznych dotyczy również w większym stopniu osób posiadających dzieci (38 proc. rodziców – spadek o -2p.p. 2021 vs. 2020 r. ).

45 proc. konsumentów uważa, że kosmetyk naturalny musi posiadać odpowiedni certyfikatźródło: Raport Beauty & the Future 2021, Mobile Institute

W tym roku najbardziej rozpoznawalnym eko-certyfikatem jest oznaczenie BIO. Wskazuje na niego aż 58 proc. osób, które deklarują znajomość certyfikatów ekologicznych. Jest to wzrost o aż o 26 p.p. w stosunku do roku 2020. Na drugim miejscu znalazł się Zielony listek – euroliść (29 proc.). Znacznie wzrosła znajomość certyfikatu Ecolabel – o 10 p.p.

The Eu flower, czyli europejska stokrotka rozpoznawana jest przede przez młode osoby, z Pokolenia Young Millennials.  

Jeśli spojrzymy wyłącznie na certyfikaty przyznawane kosmetykom, tu najpopularniejszy okazuje się certyfikat Ecocert – pokazał raport „Beauty & the Future 2021” Mobile Institute. Ten certyfikat jest znany wśród niemal jednej czwartej ogółu badanych, wskazuje na niego 23 proc. respondentów kupujących regularnie kosmetyki i 33 proc. kobiet. Uwagę konsumentów przykuwa także oznaczenie Vegan, zna je 13 proc. respondentów.

7 proc. uczestników badania Beauty & the Future wymienia certyfikat ekologiczny wśród najważniejszych czynników branych pod uwagę przy kupowaniu kosmetyków.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony