REKLAMAAMTRA_Banner Główny_czerwiec 2020

KONSUMENT i TRENDY

KORONAWIRUS

 

22 maja 2020, 09:36



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Noszenie maseczek stało się standardem na świecie

Noszenie maseczek stało się standardem na świecie (fot. Adobe)

Sprzedaż szminek w Japonii spadła w marcu o 22,2 procent, jak wynika z badania wydatków gospodarstw domowych przeprowadzonego przez japońskie Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Biura Statystyki Komunikacji. W kolejnych miesiącach było jeszcze gorzej, gdy upowszechnił się nawyk noszenia maseczek ochronnych przeciwko koronawirusowi.

REKLAMA

Ponieważ japońscy konsumenci noszą teraz maski z powodu pandemii COVID-19, zakupy kosmetyków kolorowych są dokonywane tylko w przypadku niezbędnych artykułów.

Według raportu Mainichi, operator apteki Ohga Pharmacy stwierdził, że podczas gdy sprzedaż podkładu, różu i makijażu oczu spadła o 20 procent, sprzedaż szminek spadła o 50 procent, a w kwietniu aż o 60 procent.

Przedstawiciel jednej z drogerii powiedział: „Konsumenci najwyraźniej kupują teraz tylko to, czego potrzebują i  dotyczy to również makijażu”.

Ponieważ środki zapobiegające koronawirusowi stają się standardem na całym świecie, coraz więcej krajów zaleca stosowanie maseczek na twarz, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się COVID-19.Ten ruch jest teraz wyraźnie odczuwalny w branży kosmetycznej, gdy sprzedaż szminek zaczyna spadać.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony