StoryEditor
Sieci i centra handlowe
23.04.2021 00:00

Jerónimo Martins przyznaje nagrodę w wysokości 500 euro tysiącom pracowników

Grupa Jerónimo Martins zainwestuje w Portugalii około 11 mln euro w przyznanie nadzwyczajnej nagrody w wysokości 500 euro 23 tysiącom pracowników sklepów i centrów dystrybucyjnych w tym kraju. Dodatek zostanie wypłacony razem z pensją kwietniową.

W Portugalii 84 proc. uprawnionych pracowników otrzyma indywidualną nagrodę w wysokości 500 euro, która zostanie wypłacona wraz z kwietniową pensją, i to już 15. rok z rzędu.

"Nagroda ta ma na celu uhonorowanie pracy i wkładu tych pracowników w wyniki osiągnięte w tak trudnym roku jak 2020, przyznawana również w Polsce i Kolumbii, łącznie objęto nią około 80 100 pracowników grupy - przekazała grupa w oświadczeniu.

W Portugalii 84 proc. uprawnionych pracowników, czyli 23 tysiące spośród łącznie ponad 33 tysięcy pracowników, otrzyma tę indywidualną nagrodę w wysokości 500 euro, która wraz z obowiązującym miesięcznym wynagrodzeniem zmiennym oraz różnymi programami i działaniami ma wspierać pracowników w zakresie zdrowia, edukacji i dobrobytu rodziny. Wartość premii jest równa tej zapłaconej w zeszłym roku.

Przyznanie corocznej nagrody następuje po zatwierdzeniu przez Radę Dyrektorów Jerónimo Martins propozycji przedstawionej przez jej prezesa Pedro Soaresa dos Santosa. Przekłada się to na globalną inwestycję w wysokości około 50 milionów euro, co odpowiada około 16  proc. dochodu netto za 2020 rok. W 2020 roku Grupa zainwestowała w samej Portugalii ponad 3,2 miliona euro w programy odpowiedzialności społecznej, których celem jest pomoc pracownikom.

W ciągu ostatnich pięciu lat (2017 - 2021) skumulowane inwestycje portugalskiego detalisty przekroczyły 45 mln euro w tym kraju i 190 mln w trzech krajach (Portugalia, Polska i Kolumbia).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 01:12
Victoria’s Secret stawia na Wrocław – butik we Wroclavii już działa
599626
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599627
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599628
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599629
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599626
599627
599628
599629
Gallery

5 września Victoria’s Secret, wiodący detaliczny sprzedawca bielizny i produktów kosmetycznych, w tym nowoczesnych kolekcji inspirowanych modą, ekskluzywnych zapachów, produktów do pielęgnacji ciała i odzieży domowej, otworzyła swój najnowszy sklep we Wrocławiu w Polsce.

Sklep marki mieści się w CH Wroclavia, sąsiadującym z Dworcem Głównym. Oferuje innowacyjnie zaprojektowany koncept oraz intuicyjną nawigację, dzięki którym klienci mogą cieszyć się sprawnymi i przyjemnymi zakupami.

W ofercie sklepu znajdują się kultowe biustonosze, majtki oraz piżamy Victoria’s Secret w różnorodnych kolekcjach. Klienci mogą również wybierać spośród szerokiej gamy kosmetyków marki, w tym popularnych zapachów, mgiełek oraz perfum, takich jak bestsellerowa woda perfumowana Bombshell.  

W nowym sklepie dostępne będą także bezpłatne, indywidualne konsultacje brafitterskie. Usługa dopasowania biustonoszy jest darmowa i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji.

Więcej informacji o otwarciu znaleźć można na polskim koncie instagramowym marki.

Lokalizacja: CH Wroclavia, Wrocław, ul. Sucha 1. Godziny otwarcia sklepu: poniedziałek – niedziela 09:00 – 21:00.

Victoria’s Secret & Co. to marka specjalizująca się w inspirowanych modą nowoczesnych kolekcjach bielizny, w tym kultowych biustonoszach, majtkach, piżamach, odzieży sportowej i strojach kąpielowych, a także w docenianych i nagradzanych perfumach oraz produktach do pielęgnacji ciała.

VS&Co to wiodące marki: Victoria’s Secret, Victoria’s Secret PINK oraz Adore Me – zaawansowana technologicznie, skoncentrowana na cyfrowych rozwiązaniach, innowacyjna marka bieliźniana.

Obecnie marka działa w 70 krajach, posiadając ok. 1 350 sklepów. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
15. wrzesień 2025 06:27