Katarzyna Wyszyńska, digital manager, Super-Pharm Poland

Katarzyna Wyszyńska, digital manager, Super-Pharm Poland (fot. R.Pasterski)

Musimy krok za krokiem podążać za konsumentem i być jego przyjacielem – mówiła Katarzyna Wyszyńska, digital manager w Super-Pharm Poland, podczas 10. Kongresu Rynku FMCG 2017.

REKLAMAFBK_Belka w artykułach

W trakcie debaty „Big data, e-commerce, nowe technologie – fundamentalne wyzwania dla handlu i przemysłu w dobie rewolucji cyfrowej” Katarzyna Wyszyńska wyjaśniała, że detaliści muszą stawiać na sprzedaż internetową, bo tego oczekują klienci. – W firmach, w których pojawia się e-commerce, część offline’owa traktuje go jak konkurencję, a to nieprawda, bo uzupełnia on biznes, dając oczekiwaną perspektywę 360 stopni widoku na klienta – mówiła ekspertka z Super-Pharm Poland.

Pytana, jak firma wykorzystuje nowe technologie w zarządzaniu asortymentem i promocjami, wskazywała m.in. na social media jako sposób komunikacji z konsumentami. – Nie ma możliwości, aby w sprzedaży offline nie wykorzystywać nowoczesnych technologii, chociażby w ramach optymalizacji, której wymaga każdy biznes. Liczba danych, z którymi mamy do czynienia w retailu zmusza to stosowania data miningu [z ang. eksploracja danych – jeden z etapów procesu odkrywania wiedzy z baz danych, polegający na wykorzystaniu szybkości komputera do znajdowania ukrytych dla człowieka, z uwagi na ograniczone możliwości czasowe, prawidłowości w zgromadzonych informacjach] – podkreślała Katarzyna Wyszyńska jako przykład podając szeroko zakrojony program lojalnościowy, dzięki któremu Super-Pharm Poland, posługując się odpowiednimi algorytmami, prowadzi działania spersonalizowane pod kątem klientów. – Być może niewielki sklep spożywczy jest w stanie funkcjonować bez nowych technologii, ale to nie nasza perspektywa – podsumowała ekspertka z sieci drogeryjno-aptecznej.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony