5 czerwca 2023
Sieć Hebe znalazła się na liście firm odznaczonych Gwiazdą Jakości Obsługi 2023. Jest jedyną firmą z kategorii „drogerie, perfumerie", której przyznano...
2 czerwca 2023
1 czerwca 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
Retinol to składnik coraz chętnej wykorzystywany przez marki kosmetyczne. Jednak przy sięganiu po produkty z jego zawartością trzeba zachować ostrożność i trzymać się...
Zbliżająca się premiera filmu Barbie zawsze staje się okazją do pojawienia się na rynku coraz większej liczby produktów licencjonowanych związanych z tą ikoniczną...
31 maja 2023
29 maja 2023
Bez względu na to, czy jest kryzys, czy go nie ma, sprzedaż produktów kosmetycznych nie zmienia się znacząco. To branża dosyć odporna – stwierdził Karol Szmich,...
23 maja 2023
16 maja 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
E-commerce
Wyposażenie i technologie
Sieci drogeryjne
5 czerwca 2017, 12:37
Maciej Pobocha
Katarzyna Wyszyńska, digital manager, Super-Pharm Poland (fot. R.Pasterski)
Musimy krok za krokiem podążać za konsumentem i być jego przyjacielem – mówiła Katarzyna Wyszyńska, digital manager w Super-Pharm Poland, podczas 10. Kongresu Rynku FMCG 2017.
W trakcie debaty „Big data, e-commerce, nowe technologie – fundamentalne wyzwania dla handlu i przemysłu w dobie rewolucji cyfrowej” Katarzyna Wyszyńska wyjaśniała, że detaliści muszą stawiać na sprzedaż internetową, bo tego oczekują klienci. – W firmach, w których pojawia się e-commerce, część offline’owa traktuje go jak konkurencję, a to nieprawda, bo uzupełnia on biznes, dając oczekiwaną perspektywę 360 stopni widoku na klienta – mówiła ekspertka z Super-Pharm Poland.
Pytana, jak firma wykorzystuje nowe technologie w zarządzaniu asortymentem i promocjami, wskazywała m.in. na social media jako sposób komunikacji z konsumentami. – Nie ma możliwości, aby w sprzedaży offline nie wykorzystywać nowoczesnych technologii, chociażby w ramach optymalizacji, której wymaga każdy biznes. Liczba danych, z którymi mamy do czynienia w retailu zmusza to stosowania data miningu [z ang. eksploracja danych – jeden z etapów procesu odkrywania wiedzy z baz danych, polegający na wykorzystaniu szybkości komputera do znajdowania ukrytych dla człowieka, z uwagi na ograniczone możliwości czasowe, prawidłowości w zgromadzonych informacjach] – podkreślała Katarzyna Wyszyńska jako przykład podając szeroko zakrojony program lojalnościowy, dzięki któremu Super-Pharm Poland, posługując się odpowiednimi algorytmami, prowadzi działania spersonalizowane pod kątem klientów. – Być może niewielki sklep spożywczy jest w stanie funkcjonować bez nowych technologii, ale to nie nasza perspektywa – podsumowała ekspertka z sieci drogeryjno-aptecznej.
Douglas, pomimo wciąż trudnego otoczenia makroekonomicznego, osiągnął wzrost sprzedaży i
Iwona Pyła dołączyła do teamu Primavera Parfum w roli new business development managera.
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
10 maja 2023
zdjęć: 14
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
11 kwietnia 2023
3 kwietnia 2023
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023