REKLAMATestowane przez WK

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Hasłem przewodnim nowej kampanii Kaufland jest jest zdanie „Every body needs love!”.

Hasłem przewodnim nowej kampanii Kaufland jest jest zdanie „Every body needs love!”. (fot. mat. pras.)

Jak wynika z badań, średnio co drugi młody Polak nie akceptuje swojego wyglądu. Aby propagować pozytywne podejście do swojego ciała i zdrowia, sieć Kaufland startuje z nową kampanią, której hasłem jest „Every body needs love!”. Sieć promuje podejście, w którym najważniejsza jest miłość do samego siebie i akceptacja własnego wyglądu. 

REKLAMANajlepszy produkt 2022 baner w tekście

Zdrowe patrzenie na siebie i swoje ludzkie, wizualne aspekty wpływa na lepsze samopoczucie każdego człowieka. Sprawia, że chętniej i aktywniej przeżywa się każdy dzień, a także buduje pewność siebie i poczucie miłości do własnego ciała. Dbałość o skórę stanowi jednocześnie profilaktykę, która pomaga w utrzymaniu pełni zdrowia. Kierując się ideą ruchu w myśl zasad body positive Kaufland stworzył kampanię, w której chce przekonać Polaków do pełnej akceptacji swojego wyglądu oraz szerzyć myśl związaną z tym, że każde ciało zasługuje na miłość, troskę i uwagę, a dbanie o skórę i włosy przy pomocy kosmetyków to pierwszy krok do afirmacji siebie, a w konsekwencji – również do dobrego samopoczucia. 

Hasłem przewodnim kampanii jest zdanie „Every body needs love!”. 18 sierpnia odbędzie się premiera spotu promocyjnego przygotowanego w całości przez Kaufland Polska przy współpracy z agencją Kalicińscy oraz domem produkcyjnym Feelmovie. Film pojawi się w mediach społecznościowych firmy Kaufland – YouTube, TikTok, Facebook i Instagram oraz w szeroko pojętym digitalu. Do współpracy przy projekcie zaproszono również słynących z samoakceptacji i dystansu do siebie influencerów. Dwukolorowa, Ewokracja i Stuknięty Mikka – polscy tiktokerzy, będą publikować na swoich social mediowych profilach oraz profilu Kaufland Polska materiały odnoszące się do tematu ciałopozytywności. Pokażą m.in. problem hejtu wyglądu, z którym według badań, spotkał się średnio co trzeci użytkownik wirtualnej przestrzeni. Częścią całej akcji będą także angażujące konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Przeczytaj również: Ile naturalnych kosmetyków znajdziemy na półkach w Kauflandzie [FOTOREPORTAŻ]

W kampanii Kaufland promuje markę własną – bevola. Obejmuje ona produkty do pielęgnacji twarzy, skóry, włosów oraz higieny dla kobiet, mężczyzn, dzieci, a nawet niemowląt. Receptury produktów składają się z wyselekcjonowanych składników i są regularnie sprawdzane przez niezależne instytuty pod kątem ich bezpieczeństwa oraz oddziaływania na skórę.  

Dbałość o ciało to przyjemność, która poprawia nastrój i pozwala na chwilę relaksu. „Every body needs love!” jest hasłem, które będzie pozytywnie nastrajać i zachęcać Polaków do czułego postrzegania samego siebie. Klip reklamowy można znaleźć na platformie YouTube.

Przeczytaj również: Kaufland rozszerza ofertę kosmetyków naturalnych o markę beBIO Ewy Chodakowskiej

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony