StoryEditor
E-commerce
26.02.2021 00:00

Kiehls zamierza rozwijać e-commerce. Szuka managera projektu

Dział produktów luksusowych L‘Oréal Polska szuka e-commerce managera dla marki Kiehl’s. Będzie on odpowiedzialny za zarządzanie platformą sprzedaży online.

L'Oréal szuka osoby z ciekawym doświadczeniem i udokumentowaną historią, która nie boi się wziąć na siebie odpowiedzialności za e-commerce marki Kiehl’s.

E-commerce manager ma nadzorować sprzedaż online i zarządzać platformą, kładąc nacisk na kluczowe wskaźniki efektywności przychodów, transakcji i wartości zamówień. Najpierw jednak będzie musiał skonfigurować biznesplan – od prognozowania, przez ustalenie tempa wzrostu sprzedaży stymulowanej akcjami promocyjnymi, po wprowadzenie produktu na rynek. Ważna będzie również analiza wydajności witryny, źródeł ruchu i konwersji, po to, by zidentyfikować możliwości rozwoju.

Przydatna w pracy będzie też wiedza o konkurencji, rynku i najlepszych praktykach e-commerce. Dlatego poszukiwana jest osoba o minimum 3-letnim doświadczeniu w handlu elektronicznym w szybko rozwijających się firmach. Która rozumie potrzeby konsumentów i ma umiejętność ich interpretacji i zaproponowania kreatywnych, nowatorskich rozwiązań odpowiadających na te potrzeby.

Stąd przy aplikacji konieczność udokumentowania doświadczenia w zwiększaniu wyników marki w handlu elektronicznym, znajomości narzędzi e-commerce, cyfrowych i CRM, umiejętności korzystania z  narzędzi analityczno-pomiarowych. Należy się też wykazać dobrym planowaniem, umiejętnością zarządzania projektami i komercyjnym sposobem myślenia, biegłą znajomością języka angielskiego oraz pasją w stosunku do kwestii pielęgnacyjnych, szczególnie z wykorzystaniem naturalnym składników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
08.07.2025 14:34
Boots i Deliveroo ruszają z ekspresową dostawą letnich kosmetycznych niezbędników
Kurierzy Deliveroo dowiozą między innymi krem z filtrem.Boots

Wspólna inicjatywa to odpowiedź na badania, według których co drugi Brytyjczyk zapomina zabrać letnie akcesoria na jednodniowe wypady. Aby ułatwić przygotowania, Boots we współpracy z ekspertką Chelseą Dickenson stworzył trzy gotowe zestawy: „Festival”, „Beach” i „Adventure”. Każdy kosztuje 20 funtów, zawiera 5–7 produktów i umożliwia oszczędność ponad 10 funtów w porównaniu z ceną pojedynczych artykułów.

Pierwszy tego lata projekt Boots i Deliveroo obejmie ponad 75 brytyjskich plaż, szlaków turystycznych i festiwali, gdzie zakupy dotrą nawet w 20 minut. Klienci mogą wybierać spośród ponad 750 artykułów – od kremów z filtrem, przez środki przeciw ukąszeniom, po leki przeciwbólowe. Firma zastrzega jednak, że rowerzyści Deliveroo dostarczą paczki tylko do najbliższej przejezdnej drogi; nie wjadą bezpośrednio na piasek, górskie ścieżki ani na teren festiwalu.

Dodatkowo na stronie Boots pojawiły się trzy listy kontrolne (packing listers), które przypominają o najczęściej pomijanych pozycjach podczas pakowania. Ma to ograniczyć liczbę awaryjnych zakupów i ułatwić planowanie zarówno krótkich wypadów, jak i dłuższych podróży wakacyjnych.

Partnerstwo wpisuje się w szerszą strategię Deliveroo poprawiania doświadczeń klientów. W czerwcu platforma rozpoczęła w Dublinie testy dronowych dostaw we współpracy z operatorem Manna – pierwszy lot odbył się w dzielnicy Blanchardstown. choć test prowadzony jest w Irlandii, wnioski z niego mogą przyspieszyć wprowadzanie innowacyjnych form logistyki również na brytyjskim rynku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
04.07.2025 10:25
Alibaba przeznaczy 50 mld juanów na kupony chcąc utrzymać pozycję lidera e-commerce
Chiński gigant nakłada presję na globalną konkurencję.Shutterstock

Chiński gigant technologiczny Alibaba ogłosił, że w ciągu najbliższego roku rozdysponuje kupony i vouchery o łącznej wartości 50 miliardów juanów, czyli około 6,98 miliarda dolarów amerykańskich. Program zachęt ma na celu pobudzenie aktywności konsumenckiej i handlowej na platformach e-commerce i dostawczych grupy, takich jak Tmall i Taobao.

Decyzja zapadła w odpowiedzi na rosnącą konkurencję na rynku krajowym – szczególnie w sektorach dostaw jedzenia i handlu internetowego. W ostatnim czasie JD.com znacznie poszerzyło swoją obecność, a mniejsze platformy również coraz śmielej sięgają po klientów. Działania Alibaby mają zatrzymać użytkowników i sprzedawców w obrębie własnych ekosystemów sprzedażowych.

Dla branży kosmetycznej i produktów do pielęgnacji ciała program ten oznacza większą presję cenową. Liczne marki działające na Tmallu i Taobao będą musiały konkurować nie tylko jakością, lecz także agresywnymi promocjami, by przyciągnąć klientów w okresach zwiększonego ruchu wynikającego z kampanii zniżkowych. Zwiększy się też znaczenie strategii marketingowych dopasowanych do kampanii kuponowych.

Równolegle Alibaba rozwija swoją infrastrukturę chmurową w Azji Południowo-Wschodniej. W tym tygodniu otwarto trzeci ośrodek danych w Malezji, a w październiku ruszy kolejny na Filipinach. W Singapurze firma uruchomiła centrum rozwoju sztucznej inteligencji, które ma wspierać biznesy w wykorzystywaniu aplikacji chmurowych i narzędzi uczenia maszynowego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. lipiec 2025 11:13