24 marca 2023
Sieć Hebe dotarła do Żywca, otwierając swoją pierwszą drogerie w tym mieście. Mieści się ona przy ul. Stefana Żeromskiego 6A. Na gości nowego sklepu czekają promocje na...
23 marca 2023
22 marca 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Koncern Persil zdecydował o dodaniu kodów AQR na opakowaniach kapsułek Persil. W ten sposób chce ułatwić zakupy oraz użytkowanie produktu przez osoby niewidome i...
20 marca 2023
Z najnowszego badania opinii społecznej wynika, że blisko 60 proc. Polaków myje zęby dwa razy dziennie, a niecałe 20 proc. robi to tylko raz. Z kolei ponad 11 proc....
17 marca 2023
13 marca 2023
10 marca 2023
14 marca 2023
O czym zazwyczaj zapominamy podczas pielęgnacji włosów i skóry głowy? O masażu, peelingowaniu skóry głowy i delikatnym rozczesywaniu włosów –...
9 marca 2023
20 lutego 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Drogerie
E-commerce
Sieci drogeryjne
26 lipca 2017, 19:33
Katarzyna Bochner
(fot. materiały prasowe)
„Kontigolive – pierwszy prawdziwy sklep internetowy” – pod takim hasłem sieć sklepów Kontigo reklamuje to, co będzie się działo na jej facebookowym profilu już w najbliższą niedzielę 30 lipca. To pierwsza odsłona innowacyjnego projektu, który ma przybliżyć koncepcję stacjonarnych sklepów Kontigo i przenieść ją jeden do jednego do świata online.
W niedzielę 30 lipca 2017 r., od godz. 16.00 do 19.00, na profilu Kontigo na Facebooku, będzie prowadzona relacja live z jednego ze sklepów stacjonarnych sieci. Te trzy godziny zostaną wypełnione rozmaitymi wydarzeniami, atrakcjami, które "wciągną" widzów w bezpośrednią relację ze sklepem.
Internauci będą mogli uczestniczyć online w warsztatach makijażu z Harrym J. – oficjalnym wizażystą Kontigo, zobaczą ciekawe nowości, wezmą udział w konkursach i obejrzą wywiad z gościem specjalnym – Red Lipstick Monster, znaną vlogerką, wizażystką, autorką książek o makijażu.
Przez trzy godziny, w trakcie transmisji live, będą także obowiązywać duże promocje. Będzie ujawniany specjalny kod rabatowy, z którym przysługuje zniżka aż 40 proc. na zakupy w Kontigo online oraz darmowa dostawa od 60 zł.
Kadr podczas relacji zostanie ustawiony tak, jakby widz wszedł do sklepu. W czasie rzeczywistym będą publikowane opinie, komentarze odnoszące się do prowadzonej akcji.
– Jest to nowatorski projekt, którego zadaniem jest przybliżenie koncepcji naszych sklepów stacjonarnych i przeniesienie ich w sposób totalny do świata online – mówi Anna Sikora, dyrektor ds. digitalu w Kontigo. – Wszystko dzieje się w niekonwencjonalny sposób, gdyż jednocześnie zachowując ideę sklepu stacjonarnego dedykowanego każdej kobiecie, oraz przybliżając wyjątkową obsługę, która jest jedną z wartości wyróżniających Kontigo, nawiązujemy relację z naszymi gośćmi poprzez medium sklepu internetowego – dodaje Anna Sikora.
Kontigo to sklepy kosmetyczne o profilu typowo kosmetycznym. W sieci działa 10 placówek w Warszawie i okolicach. Kontigo ma także własny sklep internetowy. Sieć należy do Grupy Eurocash.
Sieć drogerii Kontigo wypuściła na rynek żele pod prysznic i kryształki zapachowe stworzone
Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo skończyła 2021 r. z 34 mln zł straty netto. To
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
Najgorszy sklep internetowy jaki kiedykolwiek mogłam sobie wyobrazić. Kontakt z klientem a tak naprawdę brak kontaktu to jakaś porażka. Zamówienie złożone w niedzielę 28.01.2018 r. i do 2.02.2018 r. cisza totalna poza mailem że zamówienie jest przyjęte i kolejny mail że w trakcie realizacji. Oba maile otrzymałam 29.01.2018 r. Czekając naiwnie na jakiś odzew ze strony sklepu postanowiłam 1.02 napisać maila na adres sklepu i o dziwo dostałam odpowiedź na drugi dzień. Niestety mojego zamówienia nie mogli mi wysłać ponieważ jedna z zamówionych rzeczy była uszkodzona i musieli odesłać do producenta i raczej nie będą mieć już jej w sprzedaży. Zrezygnowałam całkowicie z zamówienia i żądam zwrotu pieniędzy który już podobno idzie na moje konto ale po tylu negatywnych opiniach spodziewam się pieniędzy za jakiś miesiąc. Nigdy więcej nie chce słyszeć o tym sklepie i nikomu go nie polecam. Strata czasu a także pieniędzy nie wspominając już o nerwach.
O, proszę. Czyli nie jestem osamotniona. Również miesięczny czas oczekiwania. Zerowy kontakt ze sklepem internetowym. Nie wspomnę, iż zamówione kosmetyki miały być prezentem świątecznym... Porażka. Nigdy więcej.
Sklep internetowy to porażka. Mega długi czas oczekiwania na zamówienie. Wcześniej przesyłki w końcu docierały i udawało się nawiązać jakiś kontakt z BOK - ostatnia przesyłka, mimo tego że opłacona nie dotarła do mnie od ponad 20 dni. Brak możliwości połączenia się z BOK - ignorują wszystkie zapytania. Mam obawy czy nie zostałam oszukana i nie straciłam wpłaconych już pieniążków. Nawet jeśli przesyłka w końcu dojdzie, ten sklep powinno się omijać z daleka, z powodu podejścia jego pracowników do klienta. Użyte w artykule stwierdzenie "wyjątkowa obsługa" wywołuje śmiech, gdyż porównując obsługę innych sklepów z obsługą tworu (bo nie nazwę tego sklepem) Kontigo muszę stwierdzić, że faktycznie jest wyjątkowa, choć niekoniecznie w pozytywnym znaczeniu togo słowa.
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023
27 grudnia 2022
23 grudnia 2022