REKLAMAIX FBK_Baner główny_23.04.-22.06.2021
Warning: getimagesize(https://www.wiadomoscihandlowe.pl/img/artykuly/67521_kosmetyk-naturalny-czyli…-drozszy_1.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad request in /home/vhost/wiadomoscikosmetyczne.pl/public_html/includes/klasy/class.artykuly.php on line 1376

PRODUCENCI I MARKI

Analizy

TRENDY

EKOLOGIA

 

23 kwietnia 2021, 17:48



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

Wielu konsumentów nie potrafi określić, czym jest kosmetyk naturalny, a dla sporej grupy jest to po prostu… kosmetyk droższy – wynika z najnowszego raportu Green Generation przygotowanego przez Mobile Institute.

REKLAMAIX FBK_Baner w artykule_23.04.-22.06.2021
27 proc. respondentów w badaniu Green Geration 2021 nie potrafi określić czym jest kosmetyk naturalny

27 proc. respondentów w badaniu Green Geration 2021 nie potrafi określić czym jest kosmetyk naturalny (fot. shutterstock)

Firma Mobile Institute opublikowała najnowszą edycję raportu Green Generation, w którym analizuje stosunek Polaków do ekologii i ochrony środowiska. W części poświęconej kosmetykom zapytano polskich internautów o to, co według nich oznacza, że kosmetyk jest naturalny.

Niemal jedna piąta badanych – 23 proc –  jest zdania, że jest po prostu droższy Jest to wzrost o 6p.p w porównaniu do 2020 r.

22 proc. uważa, że jest to kosmetyk produkowany w sposób nieszkodzący środowisku. 

Dla 19 proc. badanych kosmetyk naturalny oznacza produkt, który nie był testowany na zwierzętach.  Taki sam odsetek uważa, że to kosmetyk, który posiada odpowiedni certyfikat.

Aż 27 proc. internautów (wzrost o 3p.p.) nie potrafi określić czym jest kosmetyk naturalny. W tej grupie większość stanowią panowie (29 proc.), osoby z Pokolenia X (46 proc.) oraz osoby z miast 50-100 tys. mieszkańców (38 proc).

Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI w marcu i kwietniu 2021 r. na grupie 2053 osób.

źródło: Raport Green Generation 2021, Mobile Institute

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony