REKLAMAWebinarium DZP_baner główny_maj-czerwiec 2022

(fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

Kosmetyki i detergenty znalazły się wśród kategorii najczęściej promowanych w dyskontach w 2021 r. Przodowały w tym Biedronka i Lidl. Tak wynika z monitoringu gazetek promocyjnych w sieciach handlowych przeprowadzonego przez HiperCom.

REKLAMAWebinarium DZP_belka w artykule_maj-czerwiec 2022

Biedronka i Lidl, to dwie sieci dyskontowe spośród zbadanych, w których kosmetyki i detergenty miały ważny udział w promocjach gazetkowych. We wszystkich sieciach – Aldi, Netto, Biedronka i Lidl – najwięcej promocji dotyczyło artykułów spożywczych świeżych. Tak wynika z danych opublikowanych przez HiperCom z monitoringu gazetek promocyjnych w sieciach handlowych w 2021 r.

W sieciach Biedronka i Netto detergenty miały ok. 20 proc udziału w promocjach. W Lidlu ok. 10 proc. W  Biedronce ok. 13 proc. a w Lidlu ok. 10 proc. udziały w promocjach miały kosmetyki.  

Firma HiperCom przyjrzała się także akcjom promocyjnym dla produktów bio, ekologicznych i wegańskich, które były w 2021 r. organizowane w sieciach handlowych. Najwięcej promocji na takie artykuły zorganizowały sieci hipermarketów (288), następnie sieci dyskontowe (142) i sieci drogeryjne (134). Kosmetyki naturalne miały ok. 25 proc. udziału w tych działaniach.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony