25 maja 2022
Rozdaliśmy nagrody w kolejnej edycji rankingu Drogeria Roku. Ponad 30-osobowe jury złożone z menedżerów reprezentujących firmy kosmetyczne wskazało zwycięzców w 8...
24 maja 2022
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
26 maja 2022
Uważam, że rozpoczynający się kryzys, ten trudny czas, który jest wciąż przed nami, spowolni wprowadzanie na rynek nowych marek i produktów. Producenci będą...
Gdy pytamy klientów, co kieruje ich decyzjami zakupowymi, to na pierwszym miejscu pojawia się cena, a na drugim i trzecim promocje i wyprzedaże. Jednak już z obserwacji...
19 maja 2022
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
HANDEL I DYSTRYBUCJA
Sieci handlowe
RAPORTY I ANALIZY
MARKETING
17 stycznia 2022, 10:06
wiadomoscikosmetyczne.pl
(fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Kosmetyki i detergenty znalazły się wśród kategorii najczęściej promowanych w dyskontach w 2021 r. Przodowały w tym Biedronka i Lidl. Tak wynika z monitoringu gazetek promocyjnych w sieciach handlowych przeprowadzonego przez HiperCom.
Biedronka i Lidl, to dwie sieci dyskontowe spośród zbadanych, w których kosmetyki i detergenty miały ważny udział w promocjach gazetkowych. We wszystkich sieciach – Aldi, Netto, Biedronka i Lidl – najwięcej promocji dotyczyło artykułów spożywczych świeżych. Tak wynika z danych opublikowanych przez HiperCom z monitoringu gazetek promocyjnych w sieciach handlowych w 2021 r.
W sieciach Biedronka i Netto detergenty miały ok. 20 proc udziału w promocjach. W Lidlu ok. 10 proc. W Biedronce ok. 13 proc. a w Lidlu ok. 10 proc. udziały w promocjach miały kosmetyki.
Firma HiperCom przyjrzała się także akcjom promocyjnym dla produktów bio, ekologicznych i wegańskich, które były w 2021 r. organizowane w sieciach handlowych. Najwięcej promocji na takie artykuły zorganizowały sieci hipermarketów (288), następnie sieci dyskontowe (142) i sieci drogeryjne (134). Kosmetyki naturalne miały ok. 25 proc. udziału w tych działaniach.
Wśród elektronicznych wydań gazetek reklamowych największym zainteresowaniem
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022