27 maja 2022
– Współpracujemy z e-aptekami i z aptekami stacjonarnymi. Wyraźnie widać również w tym kanale, że sprzedaż kosmetyków przesuwa się w stronę...
25 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
Takie stanowisko prezentuje Komisja Europejska i tak wynika też z orzecznictwa polskich sądów. Dlatego teraz, gdy UOKiK zaczął przyglądać się działalności...
26 maja 2022
Gdy pytamy klientów, co kieruje ich decyzjami zakupowymi, to na pierwszym miejscu pojawia się cena, a na drugim i trzecim promocje i wyprzedaże. Jednak już z obserwacji...
19 maja 2022
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Marketing
14 stycznia 2022, 09:52
wiadomoscikosmetyczne.pl
Francuska marka L’Oréal Professionnel Paris, stworzona w 1909 roku przez Eugène Schuellera, współpracuje z najlepszymi fryzjerami z całego świata (fot. shutterstock/Michaelnero)
L’Oréal Professionnel Paris wybrał w ramach przetargu agencję PR. Od stycznia br. za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych marki odpowiada Big Picture.
W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego. Do zadań Big Picture należy między innymi prowadzenie biura prasowego, media i influencer relations oraz działań z zakresu kreowania wizerunku marki.
L’Oréal Professionnel Paris to brand z portfolio koncernu L’Oréal, który specjalizuje się w koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji włosów. Marka kierowana jest do salonów fryzjerskich.
Od stycznia br. za kompleksową obsługę działań komunikacyjnych marki odpowiada Big Picture. Do zadań agencji Bi należy opracowanie całościowej strategii działań PR marki, prowadzenie a biura prasowego, koordynacja współpracy z mediami oraz influencerami. Agencja będzie również odpowiadała za działania z zakresu brand experience oraz realizację projektów i wydarzeń specjalnych.
Współpraca agencji z L’Oréal Professionnel Paris trwa od 2020 r. i dotychczas miała charakter projektowy. Obecna współpraca została nawiązana od stycznia 2022 r. w wyniku przetargu i ma charakter długofalowy.
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022