REKLAMAFBK Online_Baner główny (28.10 - 19.11.2020)
Warning: getimagesize(https://www.wiadomoscihandlowe.pl/img/artykuly/66019_wlosy-na-zamowienie- loreal-zglasza-paten_1.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad request in /home/vhost/wiadomoscikosmetyczne.pl/public_html/includes/klasy/class.artykuly.php on line 1376

 L'Oréal zaprojektował sposób produkcji niestandardowych zestawów do farbowania włosów. System koncernu wykorzystuje spersonalizowane zamówienia e-commerce od konsumentów po konsultacjach wideo z kolorystami, aby stworzyć indywidualne zestawy do farbowania włosów  - informuje cosmeticsdesign-europe. com.

REKLAMA
System L'Oréal wykorzystuje spersonalizowane zamówienia e-commerce od konsumentów po konsultacjach wideo z kolorystami, aby stworzyć indywidualne zestawy do farbowania włosów

System L'Oréal wykorzystuje spersonalizowane zamówienia e-commerce od konsumentów po konsultacjach wideo z kolorystami, aby stworzyć indywidualne zestawy do farbowania włosów (fot. FB L'Oreal)

W swoim międzynarodowym patencie francuski gigant urody opisał, że zaprojektował inteligentną sieć, która integruje informacje cyfrowe z przetwarzaniem i pakowaniem w terenie, umożliwiając produkcję i butelkowanie "na żądanie" pojedynczych spersonalizowanych zestawów do farbowania włosów.

Jak to wygląda  w praktyce? Konsumenci zamawiają swoje własne receptury farb do włosów za pośrednictwem aplikacji lub online, po konsultacji wideo z kolorystą lub udziale w „quizie kolorystycznym”.

"Istnieje potrzeba zapewnienia zakupu większej różnorodności receptur kolorystycznych dostępnych dla klientów" - napisał L'Oréal w zgłoszeniu patentowym.

Jednak konwencjonalne systemy utrudniają „efektywne przewidywanie i udostępnianie” tak dużej różnorodności formulacji do farbowania włosów na dużą skalę i niezbędne są „roboty współpracujące” do inteligentnych zestawów do farbowania włosów "na zamówienie".

Dlatego L'Oréal zaprojektował zrobotyzowany system przetwarzania, który wykorzystuje cyfrowe skanowanie kodów kreskowych, dane i sztuczną inteligencję (AI) do napełniania pojedynczych butelek zgodnie ze spersonalizowanymi zamówieniami w handlu elektronicznym.

Opisany tu system produkuje spersonalizowane produkty kosmetyczne "na żądanie" w fabryce. Maszyna składa się z kilku różnych stacji połączonych ze sobą współpracującymi robotami. System samoorganizuje się, a stacje samodzielnie ustalają, co muszą zrobić, aby wyprodukować produkty ”.

 System L'Oreala jest „wysoce zautomatyzowany” i wymaga tylko jednego operatora na pełny etat.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony