StoryEditor
Producenci
03.07.2023 00:00

La Roche-Posay: Szkodliwe promieniowanie UVA jest aktywne przez cały rok

Event La Roche-Posay odbył się w Pałacu Młodzieży PKiN w Warszawie na zabytkowej hali basenowej / fot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Marka La Roche-Posay przestrzega przed wychodzeniem z domu bez ochrony przeciwsłonecznej. Według jej ekspertek, szkodliwe promieniowanie UVA jest aktywne przez cały rok, nawet w pochmurne dni. Podczas spotkania prezentującego m.in. bestsellery i nowości  z linii przeciwsłonecznej przypomniały, że aż 80 proc. oznak starzenia się skóry jest spowodowane właśnie działaniem promieniowania UV.

Z badań wynika, że aż 80 proc. oznak starzenia się skóry jest spowodowane szkodliwym działaniem promieniowania UV. Dlatego marka La Roche-Posay przypomniała o znaczeniu produktów z wysoką ochroną przeciwsłoneczną SPF i konieczności ich stosowania przez cały rok. Podczas spotkania prezentującego m.in. bestsellery i nowości  z linii przeciwsłonecznej zorganizowała panel Medical Talk.

Biorące w nim udział dermatolożki: dr n. med. Anna Jędrowiak i dr n. med. Agnieszka Bańka-Wrona opowiadały m.in. o wadze badania znamion oraz konieczności reaplikacji kremów z filtrem UV co 2-4 godziny. Przestrzegały przed wychodzeniem z domu bez ochrony przeciwsłonecznej, ponieważ szkodliwe promieniowanie UVA jest aktywne przez cały rok, nawet w pochmurne dni. Przenika też przez szyby okien.

Dlatego krem z filtrem to obowiązkowe towarzystwo dla odsłoniętej skóry twarzy czy dłoni nie tylko na urlopie i nie tylko wtedy gdy wychodzimy na zewnątrz. Warto bowiem wiedzieć, że aż 80 proc. oznak starzenia się skóry jest spowodowane właśnie działaniem promieniowania UV. Dodatkowo zwiększa ono ryzyko zachorowań na czerniaka, więc stosowanie wysokich filtrów to nie tylko inwestycja w młody wygląd, ale również zdrowie skóry  – mówiły panelistki.

Opowiedziały także o innowacyjnym składniku, jakim jest filtr Mexoryl 400. Chroni on przed najbardziej szkodliwymi promieniami UVA (do 400nm) oraz przed głębokim uszkodzeniem komórek. Do tego zastosowana w nim technologia Netlock tworzy na skórze jednorodną i wytrzymałą "siatkę", która w niewidoczny sposób zapewnia całkowitą ochronę.

Mexoryl 400 zawierają wszystkie dermokometyki z przeciwsłonecznej linii Anthelios oferowanej przez La Roche-Posey. Na spotkaniu marka zaprezentowała besteller – niewidoczny fluid UV Mune 400 SPF50+ oraz dwie nowości do skóry tłustej i mieszanej, czyli fluid Oil Control SPF50+ oraz żel-krem Oil Control SPF50+.

Jednak nie tylko ochrona przeciwsłoneczna była tematem spotkania. Ekspertki marki  przypomniały, że aby zapewnić skórze kompleksową pielęgnację, oprócz dermokosmetyków z filtrem warto stosować odpowiednie serum.

– Tego typu kosmetyki mają w swoim składzie więcej substancji aktywnych, a ich konsystencja sprawia, że szybko się wchłaniają i nie pozostawiają lepkiego filmu – zachęcały dermatolożki.

Podczas eventu zaprezentowano pięć produktów z szerokiej gamy serum La Roche-Posay: Hyalu B5, które działa przeciwzmarszczkowo, regenerująco i ujędrniająco, dzięki zawartości dwóch rodzajów kwasu hialuronowego oraz witaminy B5;  rozjaśniające serum z witaminą C Pure Vitamin C10; Pure Niacinamide 10 z 10 proc. niacynamidem i phe-rezorcyną, które radzi obie z przebarwieniami, serum Effaclar z kwasem glikolowym i salicylowym na potrzeby skóry z niedoskonałościami oraz skutecznie ujędrniające i spłycające zmarszczki serum Retinol B3 stanowiące połączenie retinolu i witaminy B3.

Po zakończeniu części oficjalnej uczestnicy potkania mieli okazję sprawdzić na własnej skórze szerokie
i wysokie spektrum ochrony UV produktów z gamy Anthelios. Po ich aplikacji wystarczyło ustawić się przed kamera UV, która prezentowała, jak skóra staje się niewidoczna dla słońca po aplikacji wybranego dermokosmetyku.

Wypróbować też można było pięć serów z portfolio marki La Roche-Posay. Każde z nich w wersji standardowej i maxi (idealnej do robienia selfie) prezentowano na osobnym stoisku.

Spotkanie z marką La Roche-Posay odbyło się w Pałacu Młodzieży PKiN w Warszawie na zabytkowej hali basenowej. Unikalny wystrój wnętrza i panujący tam klimat szybko wprowadziły uczestników w wakacyjny nastrój, a dodatkowych wrażeń dostarczył pokaz pływania synchronicznego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.07.2025 13:29
LVMH rozważa sprzedaż marki Marc Jacobs za miliard dolarów
Marka Marc Jacobs może zmienić właściciela.Shutterstock

Grupa LVMH prowadzi zaawansowane rozmowy dotyczące sprzedaży swojej marki modowej Marc Jacobs. Potencjalnymi nabywcami są między innymi Authentic Brands Group (właściciel Reeboka), Bluestar Alliance oraz WHP Global. Według doniesień, transakcja mogłaby wycenić markę Marc Jacobs na około 1 miliard dolarów amerykańskich.

Decyzja o możliwej sprzedaży jest częścią szerszej strategii LVMH polegającej na przeglądzie i optymalizacji portfela marek. Grupa znana jest zarówno z przejęć, takich jak zakup Tiffany & Co., jak i z pozbywania się marek, które przestają wpisywać się w jej długoterminowe cele. W przeszłości LVMH rozstało się m.in. z Donną Karan, Off-White czy Stellą McCartney.

Marka Marc Jacobs została założona w 1984 roku i zdobyła popularność dzięki produktom takim jak torby typu tote oraz linia perfum Daisy. Pomimo rozpoznawalności, marka w ostatnich latach przechodziła restrukturyzację oraz zawężenie oferty produktowej, co mogło skłonić LVMH do poszukiwania nowego właściciela lepiej dopasowanego do dalszego skalowania biznesu.

Ewentualna sprzedaż marki Marc Jacobs byłaby kolejnym krokiem LVMH w kierunku skoncentrowania się na najbardziej rentownych i globalnie rozwijających się segmentach luksusu. W obliczu rosnącej konkurencji i zmieniających się trendów konsumenckich, grupa kontynuuje strategię selektywnego wzmacniania swojego portfela, stawiając na najbardziej dochodowe aktywa.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.07.2025 12:33
Nowy CEO Procter & Gamble stanie za sterami giganta od stycznia 2026 roku
Shailesh Jejurikar zostanie nowym dyrektorem generalnym P&G.Shailesh Jejurikar

Procter & Gamble ogłosiło, że z dniem 1 stycznia 2026 roku nowym dyrektorem generalnym (CEO) firmy zostanie Shailesh Jejurikar. Decyzję ogłosiła rada dyrektorów, która jednocześnie nominowała Jejurikara do wyborów na członka zarządu podczas corocznego zgromadzenia akcjonariuszy zaplanowanego na październik 2025 roku. Nowy CEO zastąpi Jona Moellera, który przejdzie na stanowisko przewodniczącego rady nadzorczej i będzie pełnił funkcję doradczą.

Shailesh Jejurikar ma za sobą długą historię pracy w P&G – dołączył do firmy już w 1989 roku. Od 2014 roku jest członkiem globalnego zespołu zarządzającego, a w trakcie swojej kariery pełnił szereg wysokich funkcji kierowniczych w różnych regionach i działach firmy. Był odpowiedzialny m.in. za rozwój globalnych segmentów produktów do prania i pielęgnacji domu w Ameryce Północnej, Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej.

Jejurikar odegrał również kluczową rolę w kształtowaniu strategii operacyjnych P&G w takich obszarach jak łańcuch dostaw, technologia informacyjna oraz globalne usługi biznesowe. Zdaniem Joe Jimeneza, głównego dyrektora niezależnego rady P&G, nowy CEO wnosi do organizacji nie tylko wieloletnie doświadczenie, ale też udokumentowane sukcesy w rozwijaniu działalności zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i rozwijających się.

Odchodzący CEO, Jon Moeller, był jednym z architektów jednej z największych transformacji w historii firmy. Jak podkreśla Jimenez, Moeller odegrał kluczową rolę w projektowaniu i wdrażaniu strategii zintegrowanego portfela, doskonałości produktowej oraz optymalizacji organizacyjnej. W nowej roli będzie wspierał Jejurikara swoim doświadczeniem i przewodniczył pracom zarządu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. lipiec 2025 14:41