W ramach promocji drugi produkt marki Cien Lidl oferuje 50 proc. taniej

W ramach promocji drugi produkt marki Cien Lidl oferuje 50 proc. taniej (fot. instagram.com/lidlpolska/)

Lidl, w ramach Tygodnia Kobiet (od poniedziałku 1 marca) obniżył ceny kosmetyków do codziennej pielęgnacji oraz makijażu. Promocją zostały objęte produkty takich marek jak L'Oréal Paris, Palmolive, AA, Delia, Organic Shop, Dr Mola, Frudia, Joko i Cien.

REKLAMAPrzewodnik Beauty_belka w artykule_08.03-30.04.

W sklepach Lidl Polska trwa Tydzień Kobiet, a wraz z nim dostępna jest oferta kosmetyków w niskich cenach. Objęła ona m.in. kosmetyki do kąpieli marki Organic Shop – peeling do ciała (9,99 zł/250 ml) oraz żel pod prysznic (8,99 zł/280 ml). W ofercie są również żele pod prysznic marki Palmolive oraz Ziaja (8,99 z/500 ml), a także kilka rodzajów kul do kąpieli Body Club w cenie 5,49 zł za sztukę lub 9,99 zł za zestaw 6 sztuk.

Sieć pamiętała również o włosomaniaczkach. W ofercie znalazł się peeling trychologiczny z ekstraktem z bazylii (16,99 zł/100 ml) oraz szampon micelarny (12,99 zł/300ml) marki _Element.

Promocje w kategorii pielęgnacja twarzy reprezentuje płyn micelarny i żel do mycia twarzy marki L'Oréal Paris oraz płyn micelarny łagodząco-nawilżający (12,99 zł/400 ml), tonik regenerująco-kojący (12,99 zł/400 ml) oraz krem regenerująco-wzmacniający z ekstraktem z aloesu na dzień i na noc (15,99 zł AA, a także maski na tkaninie – marki Dr Mola (5,99 zł) czy Frudia (4,99 zł).

Dzięki ofercie Lidla będzie można w atrakcyjnych cenach uzupełnić makijażową kosmetyczkę. Wśród propozycji kosmetyki marki Joko, m.in. rozświetlacz w płynie (19,99 zł), tusz do rzęs (16,99 zł), puder mineralny spiekany w wariancie matującym lub rozświetlającym (14,99 zł), cienie mineralne spiekane (12,99 zł), eyeliner w pisaku (9,99 zł). W ofercie dostępne są również kosmetyki oraz akcesoria, które pozwolą zadbać o piękne i wyraziste brwi oraz rzęsy od marki Delia – np. pomada do brwi (7,99 zł), piórkowy marker do brwi (14,99 zł) czy serum na wzrost brwi i rzęs (9,99 zł). Natomiast wśród makijażowych akcesoriów znalazł się pędzel (9,99 zł) i gąbeczkę do makijażu (6,99) marki New Me. 

W trakcie Tygodnia Kobiet Lidl zwraca też uwagę na kosmetyki swojej marki własnej – Cien, które również są teraz oferowane w niższych cenach. Promocją zostały objęte produkty do włosów, np. odżywka Pro Vitamin (3,59 zł/300 ml),  szampon Pro Vitamin (2,84 zł/300 ml) oraz asortyment żeli pod prysznicy np. kremowy żel pod prysznic Cien (2,45 zł/300 ml). W ramach promocji drugi produkt marki Cien można kupić 50 proc. taniej.

Od czwartku, 3 marca, w ofercie Tygodnia Kobiet pojawią się kolejne kosmetyki oraz promocje.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony