StoryEditor
Sieci i centra handlowe
25.10.2022 00:00

Lidl rozdaje kosmetyki. Jutro gratisowa akcja!

Lidl w środę, 26 października, ściągnie klientów do swoich sklepów rozdając w gratisie kosmetyki. Przy zakupie dwóch, jeden, tańszy, praktycznie będzie za darmo.   

Lidl, w ramach Lidlowego Programu Oszczędnościowego, organizuje jutro, 26 października 2022, gratisową środę, w ramach której w promocji będą dostępne kosmetyki pielęgnacyjne, zapachy, kosmetyki do makijażu, artykuły higieniczne a nawet akcesoria.

Przy zakupie dwóch produktów, jeden, tańszy, klienci otrzymają gratis. Rabat 50 proc. nalicza się na każdą z dwóch sztuk produktów. W przypadku zakupu większej ilości sztuk, rabat nalicza się na dwie najtańsze z nich. Limit zakupu z rabatem – to tylko dwie sztuki. Produkty można mieszać. Aby skorzystać z oferty należy aktywować kupon promocyjny w aplikacji Lidla.

Promocją objęte są produkty marek producentów oraz własne marki Lidla: AA, Adidas, Axe, Aquafresh, Barwa, BIC, Bielenda, Bi-Es, Bond, Cien, Colgate, Colodent, Delia, Dove, Elmex, Elseve, Eveline, Fructis, Garnier, Gliss Kur, Hairy Land, HiPP, Head&Shoulders, Lacalut, Lactatyd, Listerine, Loreal, Luksja, Lux, Marion, Nivea, Palmolive, Oral-B, Old Spice, Pantene, Parodontax, rexona, Sensodyne, STR8, Sudocrem, Wilkinson, Yope, Ziaja i inne.

 Akcja obowiązuje tylko w środę 26 października 2022.

Tylko w środę 26 października klienci sieci Lidl Polska mają szansę skorzystać z wyjątkowej promocji na wybrane kosmetyki pielęgnacyjne – przy zakupie dwóch, tańszy można otrzymać gratis! Oferta będzie dostępna dla użytkowników aplikacji Lidl Plus po aktywacji kuponu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. wrzesień 2025 21:04