REKLAMAIX FBK_Baner główny_23.04.-22.06.2021

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

Innowacje

 

22 kwietnia 2021, 12:50



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Nowa technologia umożliwia konsumentom dostęp do historii produktu i stanowi dowód jego autentyczności - od surowców do punktu sprzedaży

Nowa technologia umożliwia konsumentom dostęp do historii produktu i stanowi dowód jego autentyczności - od surowców do punktu sprzedaży (fot. FB)

LVMH połączył siły z należącymi do Richemont markami Prada i Cartier, aby stworzyć Aurę, konsorcjum blockchain, którego celem jest pomoc konsumentom w identyfikowaniu autentyczności dóbr luksusowych.

Współpraca między konkurentami doprowadziła do stworzenia pierwszego na świecie luksusowego blockchainu, który stanowi „Jedno, innowacyjne rozwiązanie wspólnych wyzwań związanych z przekazywaniem informacji o autentyczności, odpowiedzialnym pozyskiwaniu i zrównoważonym rozwoju w bezpiecznym, cyfrowym formacie” - głosi komunikat prasowy LVMH.

Blockchain Aura dopasowuje identyfikator produktu do identyfikatora klienta, który następnie umożliwia konsumentom dostęp do historii produktu i stanowi dowód jego autentyczności - od surowców do punktu sprzedaży. Technologia daje markom nowy sposób bezpośredniej komunikacji z konsumentami, podążając za całym okresem życia produktu za pośrednictwem danych.

Segment luksusu powoli pokonuje wybuch pandemii i jest przygotowany na przyszły wzrost, więc liczba podrabianych produktów naśladujących oryginały marek premium nieuchronnie wzrośnie. Nowe konsorcjum blockchain, które jest otwarte dla wszystkich luksusowych marek, pomoże zapewnić konsumentom spokój ducha.

Dyrektor zarządzający LVMH, Toni Belloni, komentuje: - Konsorcjum Aura Blockchain to dla naszego sektora doskonała okazja do wzmocnienia naszych relacji z klientami, oferując im proste rozwiązania umożliwiające lepsze poznanie naszych produktów. Łącząc siły z innymi luksusowymi markami w ramach tego projektu, jesteśmy liderem w zakresie przejrzystości i identyfikowalności. Mam nadzieję, że do naszego sojuszu dołączą inni prestiżowi gracze.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony