REKLAMABio-Tech Banner Główny - 23 listopada - 6 grudnia
Warning: getimagesize(https://www.wiadomoscihandlowe.pl/img/artykuly/66199_lvmh-w-trzecim-kwartale sprzedaz-grupy-sp_1.jpg): failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad request in /home/vhost/wiadomoscikosmetyczne.pl/public_html/includes/klasy/class.artykuly.php on line 1376

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

LVMH twierdzi, że odnotował znaczną poprawę trendów w trzecim kwartale 2020 roku, jednak właściciel między innym marek Louis Vuitton i Givenchy nadal doświadczył spadku przychodów, tym razem o 7 procent, w trzecim kwartale w porównaniu z tym samym okresem w 2019 roku.

REKLAMAHeinz Glas Belka w artykułach listopad 2020
Moda i wyroby skórzane grupy LVMH pokonały zniżkowy trend, jednak kosmetyki radzą sobie gorzej

Moda i wyroby skórzane grupy LVMH pokonały zniżkowy trend, jednak kosmetyki radzą sobie gorzej (fot. FB LVMH)

Moda i wyroby skórzane pokonały zniżkowy trend, rosnąc o 12 procent, a gdy wina i napoje spirytusowe straciły zaledwie 3 procent. Jednak w przypadku perfum i kosmetyków oraz selektywnej sprzedaży detalicznej sytuacja wyglądała inaczej - przychody spadły odpowiednio o 16 procent i 29 procent.

Pojawiły się jednak oznaki nadziei, wraz ze stałym wzrostem sprzedaży online, rozwojem produktów do pielęgnacji skóry Guerlain i Dior oraz „obiecującym startem” nowo wprowadzonej linii Fenty Skin. W międzyczasie Sephora zdobyła udział w rynku w swoich głównych krajach.

Luksusowa grupa LVMH stwierdziła, że ​​jej główne marki kosmetyczne wykazują sporą odporność w sektorze „charakteryzującym się spadkiem zarówno popytu na kosmetyki, jak i zakupów dokonywanych przez międzynarodowych podróżników, częściowo równoważonych rozwojem produktów do pielęgnacji skóry”.

Jednak jej selektywny oddział detaliczny będzie nadal miał problemy ze względu na zawieszenie podróży międzynarodowych w przewidywalnym okresie, co doprowadziło do znacznego spadku przychodów DFS.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony