REKLAMADrogeria Roku 2018

PRODUCENCI I MARKI

Marketing

 

5 grudnia 2017, 15:48



wiadomoscikosmetyczne.pl

ostatnie artykuły ‹

(fot. materiały prasowe)

Marka lakierów hybrydowych Provocater rusza z pierwszą kampanią telewizyjną. Spoty i billboardy sponsorskie będą emitowane w grudniu w TVN i TVN Style.

Rusza telewizyjna kampania reklamowa lakierów hybrydowych marki Provocater. Jej celem jest promocja i budowanie rozpoznawalności marki i pozytywnego wizerunku wśród konsumentów.

Marka Provocater jest obecna na polskim rynku od niespełna roku. Do tej pory była szeroko promowana w internecie i prasie. Teraz rozszerza swoje działania promocyjne o kampanię reklamową w telewizji. W grudniu spoty i billboardy sponsorskie będą emitowane w TVN oraz TVN Style, w najlepszym sprzedażowo okresie świąteczno-noworocznym.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 13

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 4
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

1Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Szary 1 4 dni temuocena: 89% 

    Tego typu , jednorazowe i czasowe akcje w kanałach typu TVN Style ( o bardzo mizernym zasięgu ) powiększają znacząco jedną ( bardzo ważną ) rzecz : rozdęte EGO właścicieli marki. To wzrośnie na pewno . Sprzedaż na pewno nie. Ale podniesienie sobie dobrego nastroju przed Świętami jest równie ważne ,więc trzeba próbować. Moim zdaniem marka weszła na rynek za późno i jak to zwykle bywa z markami robionymi na hurra :" bo coś jest popularne to my też zrobimy" , nie wyróżnia się niczym specjalnym.

    oceń komentarz komentarz zgłoszony do moderacji
do góry strony