StoryEditor
Producenci
12.05.2022 00:00

Maybelline chce dać się poznać młodszym konsumentom

Dzisiaj (11 maja) startuje multimedialne widowisko Maybelline New York Stories. Przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych marką i jej nowymi propozycjami produktowymi.

Marka Maybelline postanowiła w innowacyjny sposób zaprezentować swoje nowości produktowe. Przygotowała pop-up Maybelline New York Stories. To multimedialne widowisko, dzięki któremu odwiedzający przenoszą się na nowojorskie ulice.  Wydarzenie odbywa się tylko przez dwa dnia – 12 i 13 maja w Art Box Experience w Fabryce Norblina.

Podczas spaceru po przestrzeni, na ścianach której ekrany wyświetlają cyfrowe filmy o Nowym Yorku można poczuć energię i niepowtarzalny klimat miasta. Natomiast nowości kosmetyczne prezentowane są na zaskakujących instalacjach. Można też porozmawiać o makijażowych trendach z make-up artists marki.

– Nasze badania ujawniły, że młodsi konsumenci nie znają marki Maybelline New York lub ta znajomość jest bardzo szczątkowa. Naszym wydarzeniem chcemy dać się im poznać, pokazać produkty i to, jakie emocje są powiązane z naszą ofertą – usłyszeliśmy od przedstawicielki marki.

Podczas dwóch dni pop-up Maybelline New York Stories w godzinach 14.00-22.00 można będzie posłuchać o nowościach w ofercie, a także wziąć udział w konkursach, w których będą one nagrodami. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Dzień przed otwarciem przestrzeni dla wszystkich zainteresowanych odbył się specjalny pokaz dla prasy i influencerów. Wtedy też odbył się m.in. minikncert Bryski.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
18.09.2025 08:53
L’Oréal Paris rozszerza współpracę z drużyną Arsenal London
Francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny ArsenalArsenal.com

L’Oréal Paris zdecydował się na rozszerzenie współpracy z drużyną angielskiej Premier League – Arsenal London. Tym samym francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny po krótkim okresie “testowej” współpracy z początku 2025 roku. Partnerstwo będzie obejmować gamę produktów L’Oréal Paris, w tym linię do pielęgnacji włosów Elvive i linię kosmetyków dla mężczyzn – Men Expert.

Arsenal będzie wspierał wprowadzanie nowych produktów marki w 2026 roku poprzez kampanie promocyjne z udziałem zawodników.

To, co sprawiło, że nasza początkowa współpraca była tak znacząca, to silna więź, jaka została zbudowana między naszą marką, zawodnikami i kibicami – wyjaśnia Amélie Fortier-Cyr, dyrektor generalna L‘Oréal Paris, Wielka Brytania i Irlandia.

L’Oréal Paris współpracował wcześniej z Arsenalem przy promocji linii kosmetyków Elvive Growth Booster. Kampania obejmowała reklamy na stadionie Arsenalu i w social mediach, posty na oficjalnych kanałach klubu oraz płatną kampanię na TikToku i Meta z udziałem kluczowych zawodników drużyny.

image

Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum

Z przyjemnością nawiązujemy długoterminową współpracę z L’Oréal Paris jako następstwo udanej kampanii, przeprowadzonej na początku tego roku – komentuje Juliet Slot, dyrektor ds. handlowych Arsenalu. Jej zdaniem, obydwie strony partnerstwa cechują wspólne wartości: innowacyjność oraz nieustanne dążenie do doskonałości.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.09.2025 16:37
Zara wchodzi na rynek pielęgnacji włosów
Należąca do Inditexu sieciówka wchodzi w nową kategorię prdouktową.Zara

Hiszpańska sieć Zara zaprezentowała swoją pierwszą kolekcję produktów do pielęgnacji włosów, ogłaszając premierę na Instagramie. Linia obejmuje szampony, odżywki oraz maski, które mają odpowiadać na różnorodne potrzeby konsumentów. To kolejny krok marki w poszerzaniu oferty w segmencie beauty, po wcześniejszych wejściach w kategorie makijażu, pielęgnacji skóry i perfum.

Nowa kolekcja została opracowana tak, aby uwzględniać wszystkie typy włosów – od cienkich i średnich po grube oraz kręcone. Formuły mają zapewniać oczyszczanie, nawilżenie i odżywienie, a tym samym wpisują się w trend inkluzywności, który coraz częściej kształtuje globalny rynek kosmetyczny. Wybór asortymentu ma podkreślać uniwersalność oferty i przyciągnąć szeroką grupę odbiorców.

Wejście Zary w segment pielęgnacji włosów to element strategii dywersyfikacji. Według danych Euromonitor, globalny rynek produktów do pielęgnacji włosów wart był ponad 80 miliardów dolarów w 2023 r., a prognozy wskazują na stabilny wzrost o około 4–5 proc. rocznie do 2028 r. Rozszerzenie portfolio pozwala sieci odzieżowej konkurować nie tylko w segmencie fast fashion, lecz także w coraz bardziej dochodowej branży beauty.

Ruch ten wpisuje się również w szerszą tendencję marek modowych, które coraz mocniej inwestują w kosmetyki i produkty pielęgnacyjne, starając się zdobyć udział w rynku tzw. „affordable luxury”. Dzięki rozpoznawalności i globalnej obecności Zara ma szansę na szybkie zbudowanie pozycji w kategorii hair care, a jej najnowsza kolekcja może stać się kolejnym filarem rozwoju oferty poza odzieżą.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 10:16