29 marca 2023
Sieć Dealz jest nowym najemca Galerii Rumia. Uzupełnił on ofertę obiektu, w którym kosmetyki oferuje już Rossmann, ale także Action, Pepco i Biedronka.
28 marca 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Marka Rituals powiększyła swoją sieć sprzedaży o kolejny, ósmy sklep w Warszawie. Od 29 marca, oprócz Atrium Targówek, Westfield Arkadia, Westfield...
Jak wynika z najnowszego raportu NIQ, konsumenci z pokolenia Z są siłą napędową rosnącej sprzedaży sztucznych paznokci, ale millenialsi i przedstawiciele pokolenia X...
27 marca 2023
20 marca 2023
17 marca 2023
Makijażowe style mogą być różne, ale ich podstawą jest jeden domiujący trend, czyli zdrowa, wypielęgnowana cera. To co w dalszej kolejności znajdzie się na twarzy to...
14 marca 2023
13 marca 2023
9 marca 2023
PRODUCENCI I MARKI
Marketing
12 maja 2022, 13:14
wiadomoscikosmetyczne.pl
Maybelline New York Stories będzie miał swoją kontynuację 19 sierpnia (fot. materiały prasowe )
Dzisiaj (11 maja) startuje multimedialne widowisko Maybelline New York Stories. Przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych marką i jej nowymi propozycjami produktowymi.
Marka Maybelline postanowiła w innowacyjny sposób zaprezentować swoje nowości produktowe. Przygotowała pop-up Maybelline New York Stories. To multimedialne widowisko, dzięki któremu odwiedzający przenoszą się na nowojorskie ulice. Wydarzenie odbywa się tylko przez dwa dnia – 12 i 13 maja w Art Box Experience w Fabryce Norblina.
Podczas spaceru po przestrzeni, na ścianach której ekrany wyświetlają cyfrowe filmy o Nowym Yorku można poczuć energię i niepowtarzalny klimat miasta. Natomiast nowości kosmetyczne prezentowane są na zaskakujących instalacjach. Można też porozmawiać o makijażowych trendach z make-up artists marki.
– Nasze badania ujawniły, że młodsi konsumenci nie znają marki Maybelline New York lub ta znajomość jest bardzo szczątkowa. Naszym wydarzeniem chcemy dać się im poznać, pokazać produkty i to, jakie emocje są powiązane z naszą ofertą – usłyszeliśmy od przedstawicielki marki.
Podczas dwóch dni pop-up Maybelline New York Stories w godzinach 14.00-22.00 można będzie posłuchać o nowościach w ofercie, a także wziąć udział w konkursach, w których będą one nagrodami. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
Dzień przed otwarciem przestrzeni dla wszystkich zainteresowanych odbył się specjalny pokaz dla prasy i influencerów. Wtedy też odbył się m.in. minikncert Bryski.
L’Oréal Professionnel Paris, marka profesjonalnych produktów do włosów,
Rok 2022 zapisze się jako rok, w którym L’Oréal finalnie naprawdę uporał
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023
27 grudnia 2022
23 grudnia 2022