REKLAMAFBK-banner główny-lipiec 2020

HANDEL I DYSTRYBUCJA

E-commerce

 

13 stycznia 2020, 08:42



Zakupy na Instagraie mają być jeszcze prostsze i szybsze

Zakupy na Instagraie mają być jeszcze prostsze i szybsze (screen Instagram)

Już połowa użytkowników Instagramu kupuje rzeczy, które najpierw oglądała w tym serwisie – donosi  „Rzeczpospolita” i publikuje wyniki badań, z których wynika, że media społecznościowe mają coraz większy wpływ na to, co i jak kupujemy. Wartość zakupów za pośrednictwem serwisu tylko w USA jest warta ok. 30 mld dol.

REKLAMA

Jak donosi poniedziałkowa "Rzeczpospolita", ten segment ma być wart w 2022 r. już 413 mld dol. Oznacza to pięciokrotny wzrost w porównaniu do 2017 r. W 2018 r. Instagram udostępnił w Polsce opcję zakupów. Serwis posiada w Polsce 8,3 mln użytkowników, a mechanizm łatwych zakupów, dostępnych poprzez kliknięcie w ikonę torebki ułatwia im szybkie, impulsywne zakupy. A to jeszcze nie koniec zakupowych ułatwień.

- Do Polski wejdzie opcja "checkout with Instagram", która już jest testowana w USA przez marki Zara, Adidas czy Kylie Cosmetics. Wtedy będzie można kupować bezpośrednio na Instagramie, bez konieczności przechodzenia do sklepu marki - powiedziała dziennikowi Karina Hertel.

To powinno bardzo ułatwić kupowanie ubrań, kosmetyków czy małego AGD, bo zakupy będą jeszcze szybsze i bardziej intuicyjne.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony