21 marca 2023
W lutym bieżącego roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o blisko 12 zł (4 proc.) w porównaniu z poprzednim miesiącem, a w skali roku już o 50 zł (21 proc.). Z...
20 marca 2023
17 marca 2023
7 grudnia 2022
Handel korzysta z pracowników sezonowych – wskazują dane Tikrow, agencji pracy natychmiastowej. Aż 59 proc. rekrutacji prowadzonych pod koniec roku przypada na...
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
Codziennie używamy plastikowych szczoteczek do zębów, a potem ten zużyty plastik jest wyrzucany. Marka Jordan, pochodząca ze Skandynawii, w swoim DNA ma dbałość o...
Z najnowszego badania opinii społecznej wynika, że blisko 60 proc. Polaków myje zęby dwa razy dziennie, a niecałe 20 proc. robi to tylko raz. Z kolei ponad 11 proc....
13 marca 2023
10 marca 2023
14 marca 2023
O czym zazwyczaj zapominamy podczas pielęgnacji włosów i skóry głowy? O masażu, peelingowaniu skóry głowy i delikatnym rozczesywaniu włosów –...
9 marca 2023
20 lutego 2023
HANDEL I DYSTRYBUCJA
E-commerce
KONSUMENT i TRENDY
20 kwietnia 2018, 09:12
Cezary Szczepański
Firma Bonusway Poland specjalizująca się m.in. w agregowaniu informacji o promocjach w sklepach internetowych przyjrzała się bieżącym trendom i zrachowaniom zakupowym swoich użytkowników w Polsce. Najczęściej wybieranym sklepem była AliExpress, ze stajni chińskiego giganta e-commerce, Grupy Alibaba.
(Flickr.com, hinglish Notes)
W ciągu ostatnich miesięcy w e-sklepie AliExpress ponad 30 proc. użytkowników Bonusway dokonało przynajmniej jednego zakupu. Jakie produkty użytkownicy kupują najczęściej w tym popularnym sklepie internetowym.
W ciągu ostatnich 4 miesięcy kupowano głównie produkty z kategorii Zdrowie i Uroda (22,87 proc.). Widać, że kosmetyki oraz akcesoria do pielęgnacji ciała, włosów i paznokci cieszą się dużą popularnością. Wpływ na ten trend ma zdecydowanie powszechna moda na kosmetyki koreańskie w Polsce, na które AliExpress ma przygotowaną bardzo bogatą ofertę.
Kolejne miejsca na podium zajmują kategorie Dom i Ogród (15,10 proc.) oraz Moda (13,01 proc.). Popularnością cieszą się również takie kategorie jak: Biżuteria i Dodatki (12,21 proc.), Telefony (5,91 proc.) oraz Mama i Dziecko (5,78 proc.).
Na tak ogromną popularność sklepu AliExpress wpływa przede wszystkim niska cena. Sklep podniósł również poziom bezpieczeństwa dokonywanych płatności, dzięki czemu klienci nie obawiają się używać kart kredytowych. Zwrot środków w przypadku zwrotu towaru też odbywa się bezproblemowo. W większości przypadków, dostawa produktów jest zupełnie darmowa, co stanowi bardzo silny bodziec zakupowy.
Blisko trzy czwarte Polaków kupuje w marketplace’ach – tak wynika z najnowszego
Roczne przychody Alibaba w 2022 r. wyniosły 134,567 mld dolarów, co stanowi wzrost o 22,91
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
8 lutego 2023
zdjęć: 17
16 grudnia 2022
zdjęć: 26
20 października 2022
zdjęć: 269
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
24 lutego 2023
9 lutego 2023
25 stycznia 2023
27 grudnia 2022
23 grudnia 2022