19 sierpnia 2022
Amazon, gigant e-commerce rozszerza swoją obecność na japońskim rynku kosmetycznym poprzez sojusz biznesowy z Istyle, który jest właścicielem i operatorem sklepu @Cosme...
18 sierpnia 2022
17 sierpnia 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Guerlain wprowadza możliwość uzupełniania luksusowych perfum. Takie opakowanie do ponownego napełniania mają perfumy z kolekcji Aqua Allegoria. To działanie wspierające...
Amerykańscy konsumenci, których roczne dochody w gospodarstwie domowym przekraczają 100 000 USD wydali prawie 9 miliardów USD na produkty kosmetyczne w pierwszej...
16 sierpnia 2022
8 sierpnia 2022
3 sierpnia 2022
Polski rynek kosmetyczny jest nasycony, ale nadal jest na nim miejsce na nowe, interesujące marki. Takie nowości sprowadza do Polski firma Milton CDI, w której portfolio...
10 sierpnia 2022
5 sierpnia 2022
4 sierpnia 2022
HANDEL I DYSTRYBUCJA
E-commerce
KONSUMENT i TRENDY
20 kwietnia 2018, 09:12
Cezary Szczepański
Firma Bonusway Poland specjalizująca się m.in. w agregowaniu informacji o promocjach w sklepach internetowych przyjrzała się bieżącym trendom i zrachowaniom zakupowym swoich użytkowników w Polsce. Najczęściej wybieranym sklepem była AliExpress, ze stajni chińskiego giganta e-commerce, Grupy Alibaba.
(Flickr.com, hinglish Notes)
W ciągu ostatnich miesięcy w e-sklepie AliExpress ponad 30 proc. użytkowników Bonusway dokonało przynajmniej jednego zakupu. Jakie produkty użytkownicy kupują najczęściej w tym popularnym sklepie internetowym.
W ciągu ostatnich 4 miesięcy kupowano głównie produkty z kategorii Zdrowie i Uroda (22,87 proc.). Widać, że kosmetyki oraz akcesoria do pielęgnacji ciała, włosów i paznokci cieszą się dużą popularnością. Wpływ na ten trend ma zdecydowanie powszechna moda na kosmetyki koreańskie w Polsce, na które AliExpress ma przygotowaną bardzo bogatą ofertę.
Kolejne miejsca na podium zajmują kategorie Dom i Ogród (15,10 proc.) oraz Moda (13,01 proc.). Popularnością cieszą się również takie kategorie jak: Biżuteria i Dodatki (12,21 proc.), Telefony (5,91 proc.) oraz Mama i Dziecko (5,78 proc.).
Na tak ogromną popularność sklepu AliExpress wpływa przede wszystkim niska cena. Sklep podniósł również poziom bezpieczeństwa dokonywanych płatności, dzięki czemu klienci nie obawiają się używać kart kredytowych. Zwrot środków w przypadku zwrotu towaru też odbywa się bezproblemowo. W większości przypadków, dostawa produktów jest zupełnie darmowa, co stanowi bardzo silny bodziec zakupowy.
Podczas zakupów online użytkownicy najbardziej zwracają uwagę na ceny, aż 43 proc.
Rossmann utrzymał się na siódmym miejscu, a DOZ spadł z dziewiątego na dziesiąte
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
13 lipca 2022
zdjęć: 20
31 maja 2022
zdjęć: 92
12 maja 2022
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
15 lipca 2022
8 lipca 2022
28 czerwca 2022
15 czerwca 2022
26 maja 2022