REKLAMAAjona banner główny - 90 dni v1

PRODUCENCI I MARKI

Marketing

 

23 września 2021, 08:32



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Sarah Langa, uczestniczka polskiej edycji konkursu The Look Of The Year, z nagrodą True Beauty Nature od Natura Siberica

Sarah Langa, uczestniczka polskiej edycji konkursu The Look Of The Year, z nagrodą True Beauty Nature od Natura Siberica (fot. materiały prasowe )

Pierwszy raz w historii konkursu The Look Of The Year przyznano nagrodę specjalną True Beauty Nature. Jej pomysłodawcą i sponsorem była marka Natura Siberica

REKLAMAStrategia zielona webinar (BelkawArtykułach)

Polski finał jednego z najważniejszych wydarzeń w świecie fashion – konkursu The Look Of The Year odbył się 17 września w Łodzi. To najstarsze i najbardziej prestiżowe wydarzenie modowe na świecie organizowane jest od ponad 30 lat i stanowi przepustkę do kariery w modelingu.

Podczas tegorocznej polskiej edycji oprócz prezentacji kreacji znanych polskich projektantów, dodatkowym wydarzeniem było przyznanie, po raz pierwszy w historii konkursu, nagrody specjalnej True Beauty Nature, której pomysłodawcą była marka Natura Siberica. Trend powrotu do natury widoczny jest bowiem nie tylko w branży kosmetycznej, ale ostatnio także modowej. Wizażyści przestają maskować, zamalowywać i przykrywać. Ich praca z modelkami i modelami polega na podkreślaniu atutów wizerunku, osobowości i nastroju.

Zdobywczynią pierwszej nagrody True Beauty Nature została Sarah Langa, siedemnastolatka z  Ciechanowa. Otrzymała 3 tys. zł i roczny zapas kosmetyków Natura Siberica. Została też twarzą linii pielęgnacyjnej do włosów Hair Evolution.

Dzięki zaangażowaniu w modowy konkurs udało nam się wychwycić jeden z młodych talentów, co na pewno jest wielką szansą w przyszłości na rozwój kariery laureatki. Nasze działanie i holistyczne podejście do tematu, miało także za cel wyłonienie ambasadorki linii Hair Evolution. Laureatkę konkursu True Beauty Nature już niebawem będzie można oglądać w materiałach z kampanii – mówi Maciej Gromek, brand manager Natura Siberica.

Wyrazista, lifestylowa kampanie została zrealizowana dla drogerii Hebe, w których profesjonalna linia naturalnych kosmetyków do włosów – Hair Evolution, dostępna jest na wyłączność.

 – Poprzez udział w modowym wydarzeniu, chcieliśmy dotrzeć do młodszego odbiorcy i dodatkowo pokazać, że natura może występować także w wersji profesjonalnej – dodaje Maciej Gromek. Natura Siberica to marka kosmetyków naturalnych produkowanych w Unii Europejskiej ze składników roślinnych pochodzących z Syberii.

Natura Siberica to marka kosmetyków naturalnych produkowanych w Unii Europejskiej ze składników roślinnych pochodzących z Syberii. To jedyna marka na świecie stosująca olej syberyjski (z nasion Sosny Syberyjskiej Pinus Sibirica), jako  bazę dla wszystkich kremów, odżywek i szamponów. Wyłącznym dystrybutorem marki Natura Siberica w Polsce jest spółka Eurus.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony