REKLAMANajlepszy Produkt 2022_ogloszenie wynikow_ baner główny

HANDEL I DYSTRYBUCJA

Sieci handlowe

 

2 grudnia 2021, 13:15



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Sklepy Netto w formacie 3.0 czerpią inspirację ze stylu skandynawskiego. Charakteryzuje go stonowana kolorystyka wnętrz, szerokie alejki i neutralne oświetlenie

Sklepy Netto w formacie 3.0 czerpią inspirację ze stylu skandynawskiego. Charakteryzuje go stonowana kolorystyka wnętrz, szerokie alejki i neutralne oświetlenie (fot. materiały prasowe )

Piętnaście nowych placówek Netto 3.0, w tym czternaście w miejsce Tesco i siedem rozpoczynających historię Netto w poszczególnych miejscowościach – takim wynikiem siec dyskontów podsumowuje ostatnie dwa tygodnie ekspansji na polskim rynku.

REKLAMAWebinar EKO_obejrzyj nagranie_baner w artykule

W ciągu ostatnich dwóch tygodni duński detalista rozszerzył działalność aż o siedem placówek, które pojawiły się w miejscowościach, w których dotychczas nie było sklepów Netto. Są to Radzymin, Niepołomice, Zakopane, Gołdap, Mszana Dolna, Chodzież i Wyszków.

Netto było już obecne w pozostałych miastach, w których miały miejsce ostatnie otwarcia: w Łodzi otworzył się już szesnasty sklep sieci, w Warszawie kolejno dziesiąty i jedenasty, w Bielsko-Białej piąty, w Żninie – drugi, podobnie jak w Tomaszowie Mazowieckim, Czechowicach-Dziedzicach i Zabrzu.

Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w formacie 3.0 czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego. Charakteryzuje go stonowana kolorystyka wnętrz, szerokie alejki i neutralne oświetlenie.

Spośród 3 tys. produktów, które można znaleźć w stałej ofercie Netto, ok. 1 tys. to produkty stale rozwijanych marek własnych. Wśród nich jest marka Hello Sensitive, pod która oferowane są bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych – pieluszki i kosmetyki.

Netto to sieć dyskontowa. Po przejęciu brytyjskiej sieci Tesco, Netto prowadzi w Polsce blisko 700 sklepów.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony