wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Znana powszechnie marka dermokosmetyków została wyróżniona przez Nielsen IQ dzięki swojemu wielkiemu osiągnięciu.

Znana powszechnie marka dermokosmetyków została wyróżniona przez Nielsen IQ dzięki swojemu wielkiemu osiągnięciu. (materiały prasowe La Roche-Posay)

La Roche-Posay może z dumą ogłosić, że było najszybciej rozwijającą się marką produktów do pielęgnacji skóry w 2022 r. Według NielsenIQ, lidera branży w badaniach rynku CPG, marka zajęła pierwsze miejsce wśród 30 najlepszych marek pod względem wzrostu sprzedaży w dolarach i jednostkowo (odpowiednio 46 i 48 proc.) za cały rok 2022 vs. cały rok 2021.

REKLAMAFBK_Belka w artykułach

La Roche-Posay było najszybciej rozwijającą się marką produktów do pielęgnacji skóry w 2022 roku. Według NielsenIQ marka zajęła pierwsze miejsce wśród 30 najlepszych marek pod względem wzrostu sprzedaży w dolarach i jednostkach (odpowiednio 46 i 48 proc.) w całym roku 2022 w porównaniu z całym rokiem 2021. Marka jest znana z tworzenia pionierskich produktów do pielęgnacji skóry bazujących na połączeniu kosmetologii z innowacjami i edukacją. La Roche-Posay współpracuje z dermatologami na całym świecie, aby pozostać w czołówce badań naukowych dotyczących pielęgnacji skóry i formułować bezpieczne i skuteczne produkty, które są opracowywane i testowane przez dermatologów.

Dziękujemy naszym partnerom, którzy pomogli w budowaniu i wspieraniu biznesu La Roche-Posay. Jesteśmy głęboko wdzięczni za ciężką pracę i poświęcenie w pomaganiu La Roche-Posay w osiągnięciu tego niesamowitego osiągnięcia, przede wszystkim [jesteśmy wdzięczni] dermatologom, pielęgniarkom, personelowi medycznemu, farmaceutom, redaktorom, sprzedawcom detalicznym, agencjom i oczywiście zespołowi marki. Nasza marka zawsze była przekonana o sile i skuteczności naszych produktów. Cieszymy się rosnącym zainteresowaniem amerykańskich konsumentów naszą odmieniającą życie pielęgnacją skóry wspieraną przez dermatologów. – powiedziała Penelope Giraud, dyrektorka generalna La Roche-Posay USA.

To ekscytujące osiągnięcie zostało również wsparte różnymi kluczowymi programami i inicjatywami realizowanymi przez La Roche-Posay w 2022 roku. Były nimi między innym coroczna, trwająca już dekadę kampania uświadamiająca i edukacyjna w zakresie zdrowia publicznego SOS – Save Our Skin, mająca na celu informowanie Amerykanów o zagrożeniach związanych z promieniowaniem UV i znaczeniu codziennego bezpieczeństwa przed słońcem, nowe partnerstwo z American Cancer Society w celu dalszego wspierania pacjentów onkologicznych, ich opiekunów i społeczność onkologów, a także podnoszenie świadomości na temat skórnych skutków ubocznych leczenia raka oraz sponsorowanie stypendium badawczego Skin of Colour and Pigmentary Disorders Research Fellowship w Keck School of Medicine na Uniwersytecie Południowej Kalifornii (USC).

Czytaj także: NielsenIQ: Rośnie zainteresownie zrównoważonym rozwojem wśród konsumentów

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony