StoryEditor

Nowy wegański pigment do makijażu na rynku; Purple 2364

Givaudan Active Beauty ujawniło swój najnowszy odcień wegańskiego pigmentu do makijażu: New Purple 2364. Wydobywany przez zielone frakcjonowanie z rzodkwi zwyczajnej, ten nowy pigment uzupełnia dostępną na rynku ofertę zrównoważonych, wegańskich alternatyw dla pigmentów syntetycznych.

Rynek wegańskich kosmetyków do makijażu stale rośnie i wydaje się być nieskończenie chłonny. Każdy nowy odcień pigmentu cruelty free jest zatem na wagę złota, aby marki wolne od okrucieństwa i tworzące produkty dla wegan mogły konkurować z konwencjonalnymi firmami. Nowy fioletowy pigment od Givaudan Active Beauty może być jednym z takich półproduktów, które zwrócą uwagę kupców. Nazwany kolorem roku 2022 przez Pantone® fioletowy (konkretnie odcień Veri Peri) jest jednym z najbardziej popularnych w historii barw w makijażu i najbardziej uniwersalnym, ponieważ wygląda dobrze na wszystkich odcieniach skóry, toteż nie dziwne, że właśnie na fiolecie skupiło się Givaudan Active Beauty.
 


Wydajność New Purple 2364 została przetestowana i wykazuje wyjątkową stabilność na działanie temperatury i promieniowanie świetlne, gdy jest dodawana do produktów w stężeniu 10 proc. Oceny kliniczne na trzech różnych karnacjach (afrykańskiej, azjatyckiej i kaukaskiej) również wykazują satysfakcjonujące wyniki po zastosowaniu na ustach, powiekach i paznokciach. Podążając za wielofunkcyjnym trendem, New Purple 2364 oferuje również ochronę skóry i paznokci przed utlenianiem, glikacją i hialuronidazą.

Pigmenty kosmetyczne można podzielić na pigmenty organiczne – utworzone przez wytrącenie barwnika na podłoże i tworzące nierozpuszczalną sól, lub pigmenty nieorganiczne – zwykle pochodzące z naturalnych tlenków, siarczanów i krzemianów. New Purple 2364 to pigment organiczny. Jest to kolejny powód, dla którego warto obserwować jego dystrybucję, ponieważ większość pigmentów wegańskich jest syntetyczna i wątpliwie korzystna dla środowiska.

Czytaj także: Rynek kosmetyków wegańskich osiągnie wartość 20,8 mld USD do 2025 roku [DANE]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rossmann inwestuje w cyfryzację i sztuczną inteligencję z Microsoft Azure Red Hat OpenShift
Logo sieci drogerii RossmannShutterstock

Rossmann przyspiesza proces cyfryzacji, wdrażając rozwiązanie Microsoft Azure Red Hat OpenShift. Niemiecka sieć drogerii planuje rozwijać strategię chmury hybrydowej w modelu zwinnym, przygotowując się jednocześnie do realizacji projektów opartych na sztucznej inteligencji. Nowa architektura IT ma umożliwić firmie szybsze reagowanie na potrzeby rynku oraz zwiększenie efektywności procesów.

Wybór platformy OpenShift ma na celu budowę środowiska IT opartego na standaryzacji, automatyzacji i orkiestracji. Dzięki obsłudze kontenerów Red Hat, Rossmann może znacząco skrócić cykle tworzenia oraz utrzymania aplikacji, co przekłada się na szybsze wdrażanie nowych rozwiązań dla klientów i pracowników.

Wdrożenie obejmuje również Red Hat OpenShift AI, które tworzy dedykowane środowisko do trenowania i rozwijania generatywnych modeli sztucznej inteligencji w infrastrukturze chmury hybrydowej. Takie podejście pozwoli firmie integrować rozwiązania AI bez konieczności przenoszenia wszystkich danych i procesów do chmury publicznej, co ma znaczenie dla bezpieczeństwa i zgodności z regulacjami.

Rossmann podkreśla, że inwestycja w nową platformę jest częścią długoterminowej strategii transformacji cyfrowej. Dzięki standaryzacji procesów IT, automatyzacji i możliwościom rozwiązań AI, sieć zamierza zwiększyć tempo innowacji oraz zoptymalizować obsługę milionów klientów na rynkach, na których działa.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
06.08.2025 09:23
Primark stawia na aplikację mobilną, wśród kategorii: uroda i makijaż
Nowa aplikacja Primark jest już dostępna w Irlandii i WłoszechPrimark

Primark uruchomił swoją pierwszą aplikację mobilną dla klientów, zawierającą sekcję poświęconą kategorii beauty. Stanowi to ważny cyfrowy krok milowy irlandzkiego detalisty, kojarzonego do tej pory z olbrzymimi powierzchniami sprzedaży stacjonarnej.

Nowa aplikacja, która jest już dostępna w Irlandii i Włoszech, a w Wielkiej Brytanii ma zostać wdrożona w ciągu najbliższych 18 miesięcy, oferuje m.in. dział dotyczący urody. Użytkownicy będą mogli dzięki temu przeglądać i odkrywać najnowsze produkty kosmetyczne, dostępne w sklepach Primark, w tym produkty do pielęgnacji włosów i ciała, a także kosmetyków do makijażu.

Klienci będą mogli dzięki aplikacji nie tylko przeglądać najnowsze kolekcje Primark, ale także sprawdzać dostępność produktów w czasie rzeczywistym i planować wizyty za pomocą wbudowanego lokalizatora sklepów. Mogą również zaznaczać ulubione produkty i włączać spersonalizowane powiadomienia – dzięki funkcjom zaprojektowanym tak, aby wypełnić lukę między wyszukiwaniem online a zakupami w sklepie stacjonarnym.

image
Primark

Celem aplikacji jest usprawnienie interakcji klientów z marką dzięki urządzeniom mobilnym – zaoferowanie im wygody i doświadczenia zakupowego, które odzwierciedla dynamiczny charakter oferty Primark, opartej na trendach.

Wiemy, że nasi klienci coraz częściej rozpoczynają zakupy od wersji online, niezależnie od tego, czy chcą sprawdzić nowości, czy zaplanować wizytę. Nasza aplikacja daje im narzędzia, aby mogli to zrobić w bardziej intuicyjny i spersonalizowany sposób – wyjaśnia Matt Houston, dyrektor ds. obsługi klienta i rozwiązań cyfrowych Primark.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
20. sierpień 2025 20:54