REKLAMANatura Medica_glowny

Wkrótce debiut marki Fenty Rihanny. Wprowadzenie globalnej marki piosenkarki pod skrzydłami LVMH zostało sformalizowane przez grupę luksusową w piątek 10 maja.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (lipiec 2019)
Logo nowego domu Fenty grupy LVMH

Logo nowego domu Fenty grupy LVMH (fot. FB Fenty)

Komunikat prasowy informuje o uruchomieniu marki na wiosnę 2019 roku, więc to kwestia maksimum kilku tygodni. Potwierdziła się także ciągłość nazwy, ponieważ dom mody będzie nosił nazwę Fenty. Wcześniej jej marka kosmetyczna Fenty Beauty została uruchomiona przy współudziale Kendo, spółki zależnej grupy LVMH.

Pod tą nazwą, swoim rodowym nazwiskiem (prawdziwe nazwisko gwiazdy to Robyn Rihanna Fenty) Rihanna zaczęła rozwijać w ostatnich latach kilka linii: linię sportową we współpracy z Pumą, bieliznę pod nazwą Savage x Fenty, a na końcu linię beauty. LVMH od dawna bezskutecznie starała się zachować tajemnicę związaną z wprowadzeniem globalnej marki piosenkarki z Barbadosu. Nawet teraz gigant dóbr luksusowych postawił na element zaskoczenia, ujawniając tylko kilka elementów nowego projektu i to w ostatniej chwili.

Oświadczenie grupy LVMH opisuje markę w następująco:

„Nowy dom o nazwie Fenty, z siedzibą w Paryżu, został opracowany przez Rihannę. Marka uosabia jej wizję mody, zarówno na kreacjach pret a porter, butach i akcesoriach, jak i wyborze w zakresie dystrybucji i komunikacji. Wprowadzenie nowych produktów będzie odbywać się w niszach, które wciąż nie są zajmowane przez markę, czyli ubrania „gotowe do noszenia”, buty i akcesoria - z logo zaprezentowanym 10 maja."

  - Wszyscy znają świetną piosenkarkę Rihannę, ale dzięki naszej współpracy z Fenty Beauty, odkryliśmy jej ducha przedsiębiorczości, umiejętności przywódcze i imponujące przywództwo. Ona naprawdę ma swoje miejsce w rodzinie LVMH. Z Rihanną zmobilizowaliśmy energię utalentowanego i wielokulturowego zespołu, wspieranego przez zasoby naszej grupy. Jestem dumny, że ten dom narodził się dzięki LVMH i życzę mu wielkiego sukcesu – skomentował Bernard Arnault, prezes i dyrektor generalny LVMH.

W oświadczeniu napisano, że „podróż zaczyna się na fenty.com”, ale strona nie została jeszcze uruchomiona. Pozwala tylko na rejestrację na liście mailingowej.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony