4 lipca 2022
Rossmann rozda tysiące voucherów na tańsze zakupy w cotygodniowej „szybkiej akcji”. Zdobyć je będzie można w aplikacji, ale zrealizować tylko w drogerii...
1 lipca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Józef Szmich, założyciel firmy Delia Cosmetics, został odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi Prezydenta RP. Krzyż zasługi jest nadawany osobom, które...
Rosnące ceny zniechęcają Polaków do wydawania pieniędzy. Aż 63 proc. konsumentów deklaruje, że stara się oszczędzać – wynika z czerwcowego badania GfK...
29 czerwca 2022
28 czerwca 2022
24 czerwca 2022
Eurus to polski dystrybutor kosmetyków, który mocno odczuł bojkot niektórych produktów po wybuchu wojny w Ukrainie. Maciej Pawłowski, prezes firmy,...
27 czerwca 2022
31 maja 2022
30 maja 2022
18 maja 2022
FORUM BRANŻY KOSMETYCZNEJ
24 maja 2022, 01:38
wiadomoscikosmetyczne.pl
Rozpoczęło się Forum Branży Kosmetycznej i Kongres Rynku FMCG. (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)
Ponad 100 prelegentów, kilka sal tematycznych, ponad 100 wystawców, blisko tysiąc uczestników – Retail Trends 2022 rozpoczęło się dziś o 9.00 w Hilton Double Tree w Warszawie gromadząc przedstawicieli biznesu z sektora FMCG oraz menedżerów z handlu. Forum Branży Kosmetycznej i Kongres Rynku FMCG to dwie najważniejsze konferencje dzisiejszego dnia.
Po edycjach online konferencje Forum Branży Kosmetycznej i Kongres Rynku FMCG powróciły w formule stacjonarnej w nowej odsłonie pod parasolową marką Retail Trends. Formuła Retail Trends 2022 zakłada stworzenie otwartej społeczności i miejsca, gdzie branże FMCG oraz kosmetyczna dzielą się doświadczeniami oraz czerpią inspiracje. To także przestrzeń do rozmowy, spotkań i dyskusji między uczestnikami, prelegentami oraz firmami, które biorą udział w wydarzeniu.
Imponujący program Forum Branży Kosmetycznej i Kongresu wypełnią prezentacje i dyskusje panelowe, w których bierze udział ponad 100 ekspertów z sieci handlowych, z e-commerce, z firm producenckich, agencji badawczych i doradczych. Tematem przewodnim będą zjawiska i trendy wpływające na rynek spożywczy i kosmetyczny.
Przestrzeń wystawienniczą wypełniły prezentacje ponad 100 wystawców z sektora food i kosmetycznego, na których kupcy mają okazję spotkać się z dostawcami i zapoznać z ich najnowszą ofertą.
W sekcji wystawienniczej BEAUTY swoje nowości zaprezentowało kilkadziesiąt firm kosmetycznych.
Dyskusje, debaty i spotkania odbywają się także w salach tematycznych „Trendy w cyfryzacji ostatniej mili”, „Trendy w formatach handlowych” oraz „Trendy konsumenckie”. Powstała także Sala Ukraińska, w której polscy dostawcy mogą się spotkać z przedstawicielami ukraińskich sieci handlowych, które chcą nawiązać kontakty z polskimi dostawcami. To m.in. największa ukraińska sieć drogerii Eva, czy sieć Fora należąca do Fozzy Group, jednej z największych grup handlowo-przemysłowych na Ukrainie. Natomiast w sali start-upów by foodtech.ac na powierzchni ponad 100 mkw. najbardziej innowacyjne polskie start-upy spożywcze prezentują na stoiskach swoje produkty.
Internetowa odsłona Drogerii Pigment została nagrodzona statuetką Drogeria Roku 2022 w
Wydaje się, że pandemia wreszcie odeszła z naszej codzienności. Wszyscy rzucili się w wir
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022