REKLAMAHeinz Glas_banner glowny_czerwiec-sierpień 2020

PRODUCENCI I MARKI

Inwestycje

PRZEJĘCIA

 

13 stycznia 2020, 09:51



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Marka Billie to start-up zajmujący się kosmetykami do depilacji i pielęgnacji ciała młodych kobiet

Marka Billie to start-up zajmujący się kosmetykami do depilacji i pielęgnacji ciała młodych kobiet (fot. mybillie.com)

Procter & Gamble ogłosiło plany nabycia marki Billie - produktów do pielęgnacji ciała i higieny osobistej kobiet. Szczegóły i wartość tej umowy nie zostały ujawnione.

REKLAMAForum Branży Kosmetycznej (belka w artykułach) 4-31.08.2020 r.

Start-up Billie, to marka ukierunkowana na pokolenie milenialsów i generację Z. Specjalizuje się w maszynkach do golenia i produktach do depilacji i pielęgnacji ciała. Firma będzie nadal prowadzona przez dwoje założycieli, Georginę Gooley i Jasona Bravmana. Mają oni nadzieję, że pod skrzydłami P&G marka rozwinie się i nabierze globalnego charakteru. 

- Jesteśmy podekscytowani perspektywą dołączenia do P&G i zaoferowania kobietom na całym świecie wysokiej jakości produktów w przystępnych cenach. Zdolność P&G do tworzenia globalnych marek, które przetrwały próbę czasu, świadczy o wiedzy specjalistycznej w zakresie budowania marki. Razem będziemy w stanie stworzyć jeszcze silniejszą markę dla kobiet  - powiedziała jedna z założycielek Billie, Georgina Gooley.

Procter & Gamble również wyraził zadowolenie z nowego nabytku koncernu.

- Połączenie wysokiej jakości maszynek do golenia i produktów do pielęgnacji ciała Billie, a także wysoko wykwalifikowanych i doświadczonych pracowników P&G, ich zasobów, możliwości technicznych i specjalistycznej wiedzy rynkowej pozwoli nam dotrzeć do kobiet z pokolenia milenialsów i Generacji Z - skomentował tę decyzję koncernu Gary Coombe, dyrektor generalny P&G Global Grooming.

Marka Billie znana jest m.in. z niecodziennej kampanii "Movember 2019" ukazującej modelki z kobiecym wąsikiem. Nazwa  kampanii była połączeniem dwóch słów z języka angielskiego: pierwsze oznacza wąsy „moustache”, a drugie określa listopad „november”. Dzięki temu połączeniu marka Billie chciała podkreślić, że w 2019 roku wspiera panie, które mają owłosienie na twarzy. 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony