StoryEditor
Producenci
22.04.2020 00:00

Procter & Gamble rośnie: Gromadzenie zapasów powoduje boom w sprzedaży

Procter & Gamble odnotował „największy wzrost sprzedaży w USA od dziesięcioleci” w połowie kwietnia. Amerykański gigant FMCG podał swoje wyniki po pierwszym kwartale 2020 r: wzrost sprzedaży o 5 procent do 17,2 miliarda dolarów, podczas gdy zysk netto wzrósł o 8 procent w porównaniu z rokiem poprzednim - podał Reuters.

Wszystkie jednostki amerykańskiego koncernu odnotowały wzrost sprzedaży z wyjątkiem działu pielęgnacji, który spadł o 1 procent - bez wątpienia ze względu na wyraźne zmniejszenie zapotrzebowania na artykuły do golenia, gdy praca z domu stała się powszechną praktyką.

Dział Fabric & Home Care był najlepiej działającą jednostką, prawdopodobnie z powodu szaleństwa czyszczenia i sprzątania, które miało miejsce po wybuchu pandemii COVID-19. W segmencie Beauty udało się osiągnąć 1-procentowy wzrost pomimo zakłóceń na rynkach detalicznych i znacznego ograniczenia sprzedaży detalicznej w branży turystycznej.

Jak wyjaśnił David Taylor, prezes i dyrektor generalny P&G: „Dobre wyniki, które osiągnęliśmy w tym kwartale, są bezpośrednim odzwierciedleniem integralnej roli, jaką nasze produkty odgrywają w zaspokajaniu codziennych potrzeb zdrowotnych, higienicznych i czyszczących konsumentów na całym świecie”.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
03.10.2025 08:07
Celine Dion – gwiazdą świątecznej kampanii kosmetyków Charlotte Tilbury
mat.pras.

Marka Charlotte Tilbury potwierdziła, że twarzą jej świątecznej kampanii 2025 będzie kanadyjska piosenkarka Celine Dion. Brytyjska marka podaje, że kampania będzie się koncentrować na takich motywach, jak wiara w siebie, transformacja i wpływ piękna na poczucie własnej wartości. Dion została wybrana z uwagi na swoje oddziaływanie na światową kulturę i rozrywkę od kilku dekad, a także prywatną historię.

Dion i Tilbury będą współpracować ze sobą już po raz drugi. Pierwszy raz obydwie panie miały okazję pracować wspólnie w 2012 roku podczas rezydencji Celine Dion w Las Vegas.

W nadchodzącej świątecznej kampanii Dion będzie prezentować najnowsze produkty do makijażu, pielęgnacji skóry oraz perfum marki Charlotte Tilbury. W ramach szerszej kampanii wystąpią również obecne ambasadorki marki: marki: Jourdan Dunn, Quenlin Blackwell i Belli Tilbury.

image

Charlotte Tilbury wkracza do świata gamingu współpracą z Genshin Impact

Celine to prawdziwa ikona. To nie tylko bijąca rekordy supergwiazda, ale kobieta o niezwykłej sile, poczuciu humoru i sercu, której głos i historia poruszyły miliony. Sposób, w jaki przekształciła życiowa wyzwania w siłę, jest naprawdę poruszający. Reprezentuje wszystko, w co wierzę: odporność, determinację i siłę do zmieniania życia. Jest prawdziwą inspiracją – powiedziała Charlotte Tilbury. – Wspólnie wierzymy, że piękno i muzyka to supermoce. Mogą zwiększyć pewność siebie i dać siłę do podążania za marzeniami. A kiedy ktoś czuje się silny i wierzy w siebie, może inspirować innych, a nawet pomóc zmienić świat – dodała Tilbury.

Zdaniem ekspertów, ta decyzja Charlotte Tilbury wpisuje się w długoterminową strategię marki, mającą na celu rozszerzenie jej globalnego zasięgu i umocnienie jej obecności na konkurencyjnym rynku kosmetyków premium, zwłaszcza w kluczowych okresach sprzedaży detalicznej – takich jak okres świąteczny.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.10.2025 21:45
Burmistrz Krotoszyna w siedzibie Opcji Natury – laureatki pięciu Pereł Rynku 2025
Opcja Natura /IG

Natalia Robakowska, burmistrz Krotoszyna, była gościem w siedzibie firmy kosmetycznej Opcja Natura. Okazją było przyznanie krotoszyńskiej, rodzinnej manufakturze kosmetyków naturalnych Srebrnej Perły Rynku Kosmetycznego przez Wydawnictwo Gospodarcze i Wiadomości Kosmetyczne.

Opcja Natura zdobyła w tym roku w sumie aż pięć Pereł Rynku za swoje produkty, wytwarzane w rodzinnym Krotoszynie.

W Opcji Natura stawiamy na autentyczność, prostotę i rzemiosło. To dla nas ogromna radość i wyróżnienie, że możemy dzielić ten moment właśnie tutaj, w miejscu, w którym wszystko się zaczęło” – pisze marka we wpisie na swoim koncie instagramowym, podkreślając swój silny związek z rodzinnym miastem.

Opcja Natura równa się Krotoszyn. To tu narodziły się nasze pomysły, wartości i działania. To tu, lokalnie, codziennie tworzymy, rozwijamy się i współpracujemy. Wierzymy, że najlepsze rzeczy powstają z potrzeby serca – a sercem Opcji Natury zawsze był Krotoszyn” – deklaruje firma.

Dziękujemy pani burmistrz za obecność, dobre słowo i wsparcie. To spotkanie to dla nas potwierdzenie, że lokalność ma wielką moc. Bo kochamy działać lokalnie. Naturalnie. Razem." – deklaruje Agata Suliga, właścicielka i twórczyni marki. 

image

Rozdaliśmy Perły Rynku 2025! Do jakich firm i za jakie nowości produktowe trafiły statuetki? [GALERIA]

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. październik 2025 08:48