REKLAMA

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

 

9 sierpnia 2019, 13:01



wiadomoscihandlowe.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

(Pixabay.com)

Właściciel marki Gillette ogłosił, że w ostatnim kwartale stracił na produktach do golenia 5,24 mld dol.

REKLAMA

Procter & Gamble, największy na świecie producent artykułów FMCG zaprezentował wyniki finansowe lepsze od oczekiwań analityków. Jednak cieniem na sukcesie firmy kładzie się moda na zarost. Młodzi mężczyźni coraz rzadziej golą twarz, a produkty Gillette z roku na rok tracą na popularności.

Chociaż sprzedaż asortymentu P&G za ostatni kwartał rosła w różnych kategoriach nawet dwucyfrowo, to najgorszy wynik firma osiągnęła w kategorii „uroda”, gdzie wzrost wyniósł jedynie 4 proc.

P&G kupiło markę Gillette w 2005 roku za 57 mld dol. To największe przejęcie w historii firmy. W nowych spotach reklamowych Gillette stara się przekonać do siebie młodszych konsumentów, jednak moda na zarost powoduje, że walka o wzrost sprzedaży jest bardzo trudna.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 2
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony