
Firma kosmetyczna niedawno ogłosiła spadek sprzedaży netto w drugim kwartale i choć powoli odrabia straty, rozważa różne możliwości wyjścia z kryzysu.
Dlatego Revlon bada wszystkie opcje, w tym sprzedaż części lub całej działalności, jednak jak dotąd nie zawarto żadnych umów w tej sprawie. Spekulacje odnośnie do przyszłości firmy pojawiają się w niepewnych dla niej czasach, gdy ma problemy ze wzrostem sprzedaży, a marka Elizabeth Arden jest jedyną jednostką, która odnotowała wzrost w ostatnim kwartale.
Niedawno Revlon podał wyniki finansowe, z których wynika spadek sprzedaży netto o 3,3 proc. w drugim kwartale 2019 roku, co wynika z niskiej sprzedaży w sektorze swojego porfolio i perfum. Spadek ten został częściowo skompensowany silnym kwartałem dla marki Elizabeth Arden.
Akcje spółki wzrosły o 5 proc. po ukazaniu się tych informacji.