24 czerwca 2022
Sephora Wonderland to spotkanie z kosmetycznymi markami premium obecnymi w tej największej na świecie sieci perfumerii. Zorganizowane jest w formie trzydniowych targów. Wystawia...
23 czerwca 2022
22 czerwca 2022
21 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
OnlyBio zaprezontowała innowacyjną aplikację mobilną, która umożliwia zbudowanie i zaplanowanie indywidualnego programu pielęgnacji włosów. OnlyBio Stories to...
Ostatnie wyniki badania NPD pokazują, że kobiety, przynajmniej te w Stanach Zjednoczonych wróciły do swoich dawnych nawyków związanych z makijażem – a nawet...
31 maja 2022
– Francuska grupa kosmetyczna L'Oréal jak dotąd nie widzi żadnego wpływu inflacji na zakupy produktów kosmetycznych – powiedział wczoraj...
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
2 maja 2022
HANDEL I DYSTRYBUCJA
E-commerce
10 maja 2022, 10:39
wiadomoscikosmetyczne.pl
E-drogeria i aplikacja Rossmanna w sumie może się pochwalić 7,4 mln użytkowników (fot. materiały prasowe )
Rossmann utrzymał się na siódmym miejscu, a DOZ spadł z dziewiątego na dziesiąte miejsce w TOP 10 e-commerce w Polsce w kwietniu wobec marca 2022 r. – wynika z badania Gemius/PBI.
Rossmann z 7,4 mln użytkowników e-drogerii i aplikacji znalazł się na siódmym miejscu w kwietniowym rankingu najbardziej popularnych miejsc do robienia e-zakupów w Polsce przygotowanym przez Gemius/PBI. Miesiąc wcześniej drogeria zajmowała to samo miejsce w zestawieniu.
W TOP10 utrzymał się DOZ, choć spadł na dziesiąte miejsce w kwietnie (6,2 mln użytkowników e-sklepu i aplikacji) wobec dziewiątego w marcu (7 mln). Z marcowej pozycji wypchnął go amerykański gigant Amazon (6,3 mln użytkowników platformy i aplikacji), który powrócił do TOP 10.
Pierwsza trójka rankingu to Allegro (22,2 mln użytkowników platformy i aplikacji), Aliexpress (11 mln użytkowników www i app) oraz Shopee (10,1 mln www i app). Ta ostatnia platforma weszła w kwietniu do TOP 3, co jest niemałym sukcesem biorąc pod uwagę, że jest ona relatywnie ciągle młodym graczem na polskim rynku.
Migracja klientów indywidualnych i biznesowych do kanałów cyfrowych rozpoczęła
– Oczekujemy i domagamy się odpowiedniego podejścia naszych dostawców do
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022
22 kwietnia 2022