
Marcin Sas z Samsung wyjaśnia, że ekrany zostały zainstalowane we wszystkich lokalizacjach i to nie tylko w witrynach, ale również wewnątrz sklepów. Te pierwsze mają na celu zachęcić klientów do wejścia do środka, drugie pokierować ich ścieżką zakupową. Zainstalowanie ekranów zewnętrznych Samsung w sklepach Rossmann to jak dotychczas największe wdrożenie tego typu technologii w Polsce.
Badanie zrealizowane przez Ipsos potwierdza więc, że digital signage to dobry sposób na komunikację z klientami. Ekrany w witrynach są zauważane aż przez 50 proc. mijających je osób.
Bogdan Maksymiec, dyrektor marketingu w sieci Rossmann wyjaśnia, że klienci utrzymują uwagę dłużej niż na reklamach w niektórych mediach społecznościowych. Średnio było to 6 sekund. Najwyższą efektywność mają spoty trwające 5-10 sekund, z jasnym i prostym przekazem. Jeżeli chodzi o porę dnia, to największą skuteczność digital signage wykazuje w godzinach 16-18, czyli w porze, gdy większość ludzi wraca z pracy do domów – czytamy na portalu Omnichannel News.
Przeczytaj również: Rossmann inwestuje w technologie i realizuje projekt drogerii przyszłości