Rossmann zamierza wprowadzić rewolucję w jakości obsługi klienta w swoich placówkach

Rossmann zamierza wprowadzić rewolucję w jakości obsługi klienta w swoich placówkach (fot.materiały prasowe)

W sieci Rossmann pracuje ponad 15 tys. pracowników. Firma zamierza utrzymać poziom zatrudnienia i planuje inwestycje w szkolenia dla pracowników.

Rossmann – największa sieć drogeryjna działająca w Polsce zatrudnia ponad 15 tys. osób. Pomimo postępu automatyzacji pewnych rozwiązań oraz cyfryzacji i rozwoju e-commerce firma nie planuje redukcji zatrudnienia.

Pewnego typu czynności się automatyzują, jak skanowanie produktów czy przyjmowanie płatności, ale to absolutnie nie oznacza, że człowiek staje się niepotrzebny. Handel i praca w handlu będzie się opierała na budowaniu relacji z klientami. W tę stronę idzie świat – powiedział Marcin Grabara, wiceprezes zarządu Rossmann Polska w rozmowie z Mikołajem Kunicą z Business Insidera.

Podkreślił, że firma zamierza utrzymać dotychczasowy poziom zatrudnienia, przedefiniuje jednak pojęcie „obsługa klienta”.  – Tu zajdzie prawdziwa rewolucja: będziemy kładli nacisk na doradztwo, budowanie relacji z klientami, dbanie o tzw. doświadczenia zakupowe – powiedział Marcin Grabara. Celem jest to, by zakupy w Rossmannie kojarzyły się z komfortem, przyjemnością. By pracownicy czuli się  kompetentni w relacjach z klientami, firma będzie organizowała kolejne praktyki i szkolenia.  

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony