wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Monitory dotykowe są dla pracowników drogerii Rossmann narzędziem komunikacji, dzięki któremu każdy pracownik drogerii ma łatwy dostęp do kalendarza zadań, szkoleń, procedur, grafiku dyżurów czy bieżących informacji.

Monitory dotykowe są dla pracowników drogerii Rossmann narzędziem komunikacji, dzięki któremu każdy pracownik drogerii ma łatwy dostęp do kalendarza zadań, szkoleń, procedur, grafiku dyżurów czy bieżących informacji. (fot.materiały prasowe/Rossmann)

Rossmann w ciągu ostatnich dwóch lat wprowadził w swoich drogeriach szereg rozwiązań opierających się o nowe technologie, by kontakt pomiędzy centralą firmy a pracownikami był szybki i łatwy. Jednym z nich są monitory dotykowe zainstalowane w każdej drogerii.

REKLAMAAplikacje Mobilne (WH Market)_belka w artykułach

Jak podaje Rossmann w swoim najnowszym raporcie na temat odpowiedzialności społecznej, w ciągu ostatnich dwóch lat firma wprowadziła szereg zmian dotyczących poprawy komunikacji między sklepami a centralą. Zmieniony został system planowania czasu pracy oraz uproszczony Standard Obsługi Klienta.

Dla tej największej sieci drogeryjnej działającej w Polsce szybka, jasna i precyzyjna komunikacja między pracownikami sklepów i centrali jest jednym z kluczowych elementów dobrego funkcjonowania. Nową jakością w tym zakresie jest system komunikacji oparty o nowoczesne rozwiązania techniczne, które zostały zaprojektowane wspólnie z pracownikami sklepów.

Dotykowe monitory to  innowacyjne rozwiązanie wdrażane w sklepach Rossmanna od 2019 r. Są one narzędziem komunikacji, dzięki któremu każdy pracownik drogerii ma łatwy dostęp do kalendarza zadań, szkoleń, procedur, grafiku dyżurów czy bieżących informacji. Monitory pomagają zorganizować pracę załodze, wyznaczyć zadania dla każdego pracownika czy przeprowadzić zespołową wideokonferencję.

Udostępniliśmy pracownikom naszych sklepów dwie wersje nowego intranetu – komputerową i na ekran dotykowy. Sercem nowego intranetu jest wyszukiwarka oparta o nowoczesny mechanizm. Dzięki temu narzędziu z łatwością znaleźć można procedury, dokumenty, formularze, dane kontaktowe. Wersja dostępna na ekranie dotykowym to przede wszystkim aktualizowany każdego dnia serwis z najważniejszymi informacjami (grafik pracy, zadania na dany dzień, filmy instruktażowe) czy aktualności z życia firmy i zaproszenia do firmowych wydarzeń –czytamy w raporcie Rossmanna.

Ubiegłe dwa lata to również zmiany w funkcjonowaniu drogerii.

Wprowadziliśmy m.in. nowy, elastyczny system planowania czasu pracy, który lepiej uwzględnia prośby pracowników i kontroluje przestrzeganie zasady sprawiedliwego ustalania grafików. Dzięki niemu tworzymy bardziej precyzyjne harmonogramy czasu pracy. Dodaliśmy nowe funkcjonalności do tzw. kalendarza zadań, który jest podstawowym narzędziem komunikacji operacyjnej między sklepami, a Centralą. W nowym layoucie łatwiej wychwycić wykonane zadania, praca jest szybsza i efektywniejsza. Uprościliśmy Standard Obsługi Klienta - łatwiej wzbudzić zainteresowanie aktualną ofertą podczas swobodnej rozmowy, a ci, którzy wpadają na szybkie zakupy, doceniają zrozumienie i odstąpienie od prezentacji pełnej oferty. Dlatego nasi pracownicy sami decydują w jaki sposób prezentują ofertę promocyjną – informuje Rossmann.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony