REKLAMAWarsaw Pack - baner główny WK - luty/marzec 2019
Platforma zakupowa SEINZ. startuje już 9 marca

Platforma zakupowa SEINZ. startuje już 9 marca (fot. dm)

We wszystkich sklepach niemieckiej sieci drogeryjnej dm, w których powierzchnia sprzedaży przekracza 1950 m kw. pojawi się wydzielona strefa z kosmetykami dla mężczyzn obejmująca m.in. kosmetyki do pielęgnacji, stylizacji i do golenia.

REKLAMAPrzewodnik po handlu - belka w artykułach WK 2019

Równocześnie na platformie zakupowej SEINZ.com będą dostępne dla klientów informacje online dotyczące produktów pod markami własnymi sieci dm.

Od 9 marca na platformie pojawią się również praktyczne tematyczne informacje na temat sposobu używania, składu i właściwości poszczególnych grup kosmetyków dla mężczyzn.

Platforma będzie współpracować z zespołem ekspertów z obszarów beauty, stylizacji i lifestyle, którzy będą służyli klientom fachowymi poradami.

Christoph Werner, dyrektor zarządzający odpowiedzialny za dział marketingu i zamówień, opowiada o nowej koncepcji.

- Do tej pory koncentrowaliśmy się głównie na naszych klientkach, ale w ostatnich latach zauważyliśmy zwiększone zainteresowanie produktami kosmetycznymi dedykowanymi dla mężczyzn. Nowa platforma zakupowa i sam projekt SEINZ. ma pomóc nam w poznaniu oczekiwań naszych męskich klientów. Chcemy sprawić, żeby wynieśli oni jak najlepsze doświadczenia zakupowe z wizyt w naszych sklepach i na platformie zakupowej - tłumaczy.

Od 9 marca, gdy powstanie specjalna męska strefa w sklepach, aby ułatwić klientom orientację w ofercie, dedykowane im produkty będą wyeksponowane na specjalnym regale. Jego wielkość i szerokość prezentowanej oferty będzie dopasowana do konkretnej lokalizacji sklepu.

Pod marką SEINZ. dostępnych jest obecnie 21 produktów z zakresu pielęgnacji i produktów do golenia, które oferowane są w opakowaniach nadających się do recyklingu w 95 proc. W ofercie SEINZ. można również znaleźć szampony, żele pod prysznic, dezodoranty, kremy do cery suchej, normalnej i tłustej oraz specjalistyczne produkty do pielęgnacji brody.

o dm

dm to popularna sieć drogerii w Niemczech. Jej oferta obejmuje zarówno nowoczesne produkty do makijażu, jak i wysokiej jakości linie pielęgnacyjne, a zwłaszcza przyjazne dla skóry kosmetyki naturalne. 
 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony