
Martin Brok, prezes i dyrektor generalny Sephora powiedział w swoim oświadczeniu, że Feelunique jest znane z głębokiej wiedzy o handlu elektronicznym i znajomości brytyjskiego konsumenta. I stwierdził, że cieszy się na ten nowy rozdział, a Sarah Miles, dyrektor generalna Feelunique zadeklarowała, że nie możemy się już doczekać współpracy z Sephora.
Właściciele Feelunique poszukiwali nabywcy od początku roku, wśród zainteresowanych przejęciem firm wymieniania była m.in. Asos.
Feelunique posiada w swoim portfolio ponad 35 000 kosmetyków i produktów zapachowych od ponad 800 marek, oferując produkty do makijażu, pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, perfumy, akcesoria, a także urządzenia i produkty do seksualnego wellness. Odbiorcami sklepu są w większość konsumenci z pokolenia Z i Millenialsi w wieku poniżej 35 lat. Firma dostarcza przesyłki do ponad 120 krajów i posiada dedykowane strony internetowe w USA, Chinach, Francji, Niemczech i Norwegii.
Przeczytaj również: Sephora przejmuje Feelunique - brytyjskiego e-sprzedawcę kosmetyków